تداوم گلوله‌باران و بمباران مناطق غیرنظامی غزه/ حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان‌ها

کدخبر: ۶۷۸۲۵۷
اقتصادنیوز: جنگ در غزه در حالی وارد سیصد و هفتادمین روز خود شد که گلوله‌باران و بمباران مناطق غیرنظامی و همچنان مراکز درمانی و بیمارستانی ادامه دارد.
تداوم گلوله‌باران و بمباران مناطق غیرنظامی غزه/ حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، با ورود به روز 370 جنگ غزه، اشغالگران اسرائیلی محاصره سختی را بر غزه تحمیل کرده‌اند. این محاصره به ویژه در اردوگاه جبالیا و شهرهای جبالیا البلد، التوام، الکرامه، العطاطره و بیت لاهیا و بیت حانون شدت دارد. طی روزهای گذشته ارتش صهیونیستی به شدت حملات خود در غزه افزوده و بر خلاف آرامش نسبی هفته‌های اخیر، بار دیگر اماکن اسکان آوارگان و مراکز درمانی مورد هدف قرار می‌گیرند.

در این میان فیلیپ لازارینی، کمیسر کل سازمان امدادرسانی و کاریابی برای پناهندگان فلسطینی (آنروا)، دیروز چهارشنبه اعلام کرد که حداقل 400 هزار نفر در شمال غزه محاصره شده‌اند. وی در مصاحبه‌ای گفت: «مجبور شدیم برای اولین بار از آغاز جنگ در غزه برخی از مراکز پناهندگی این سازمان را ببندیم».

در همین راستا، وزارت بهداشت غزه نیز دیروز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش اشغالگر اسرائیل دست به سه جنایت دیگر علیه غیرنظامیان زده است که بر اثر این حملات، 45 شهید و 130 زخمی به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید