تلفات سنگین ارتش اسرائیل در حملات امروز حزب‌الله

کدخبر: ۶۷۸۳۳۴
اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از مقابله رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در «راس الناقوره» و واردآوردن تلفات سنگین به آنان خبر داد.
تلفات سنگین ارتش اسرائیل در حملات امروز حزب‌الله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۴۵ پیش از ظهر روز پنجشنبه دهم اکتبر ۲۰۲۴ یک تانک اسرائیلی را حین پیشروی به سوی راس الناقوره با موشک هدایت‌شونده هدف قرار دادند. این عملیات به سوختن و منهدم‌شدن این تانک و هلاکت و زخمی‌شدن خدمه آن انجامید.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۱۵ صبح روز پنجشنبه دهم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در کفرگلعادی را با چندین موشک هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق اشغالی «معیان باروخ»، «بیت هلل» و اطراف موضع صهیونیستی «المرج» موشک‌باران کرده است.

همچنین بر اساس بیانیه‌های صادرشده از سوی حزب‌الله ساعت ۱۰ صبح امروز به وقت محلی نیز رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» را هدف حملات موشکی سنگین قرار دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید