درک لانسفورد و هادی چوپان در مستر المپیا + عکس

کدخبر: ۶۷۸۶۵۵
اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد جنگ قهرمانی مسترالمپیای ۲۰۲۴ بازهم بین درک لانسفورد و هادی چوپان خواهد بود.
درک لانسفورد و هادی چوپان در مستر المپیا + عکس

به گزارش اقتصادنیوز،  مِستِر المپیا عنوانی است که به برنده رقابت بین المللی و حرفه‌ای پرورش اندام مردان، اهدا می شود. جو ویدر این رقابت را پایه‌گذاری کرد تا برندگان مستر یونیورس امکان ادامه رقابت و کسب درآمد داشته باشند. اولین مستر المپیا در ۱۸ سپتامبر ۱۹۶۵ در آکادمی موسیقی بروکلین برگزار شد که لری اسکات اولین عنوان قهرمانی اش از دو عنوان متوالی خود را به‌دست‌آورد.

خبر مرتبط
کری سنگین هادی چوپان در مسترالمپیا

اقتصادنیوز:قهرمان رقابت‌های مستر المپیا ۲۰۲۲ در نشست خبری این رقابت‌ها در سال جاری گفت: به حدی آماده‌ام که هیچکس حتی نتواند نزدیکم شود.

هادی چوپان یکی از ورزشکارانی است که در این مسابقات ورزشی شرکت می کند. به گزارش اقتصادنیوز،  بر این اساس، بامداد شنبه به وقت تهران رقابت مقدماتی دسته اوپن مسترالمپیا با حضور ستاره‌های کنونی پرورش اندام جهان آغاز شد. جایی که به گفته کارشناسان، بار‌ دیگر‌ رقابت اصلی بین هادی چوپان و درک لانسفورد خواهد بود. 

بر اساس مطلبی که ورزش سه نوشته است، شب گذشته کنفرانس مطبوعاتی ورزشکاران قبل از شروع رقابت‌ها برگزار شد که اتفاقات جالبی‌ را در‌ دل خود جای داده بود. هادی چوپان که با روحیه‌ای بالا و با چهره‌ای خندان‌ در‌ این کنفرانس‌ حاضر شده بود، بدون اینکه پاسخی به برخی سوالات حاشیه‌ای بدهد، بار دیگر تاکید کرد با ورژنی به لاس وگاس رفته که هیچ رقیبی حتی نزدیکش هم‌ نشود و قهرمانی را برای دومین بار جشن بگیرد.

اما وقتی «سامسون داوودا»، ورزشکار‌ نیجریه‌ای و نفر سوم سال گذشته دسته اوپن، در حین کنفرانس لخت شد و فیگور‌ گرفت، هادی چوپان و درک لانسفورد حاضر نشدند به این کری خوانی او پاسخ دهند و رونمایی از ورژن بدنی خود را به رقابت روی استیج موکول کردند.

همه علاقه‌مندان به پرورش اندام در سراسر جهان منتطر رونمایی از آمادگی بدنی هادی چوپان قهرمان سال ۲۰۲۲ و درک لانسفورد قهرمان سال ۲۰۲۳ مسترالمپیا هستند که مدعیان اصلی قهرمانی مسترالمپیای ۲۰۲۴ به شمار می‌روند. رقابت مقدماتی بامداد شنبه حدود ساعت ۴ و رقابت فینال بامداد یکشنبه حدود ساعت ۴ خواهد بود.

در ادامه تصاویری از درک لانسفورد ببینید.

1894172_129

1894173_612

1894174_135

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید