ماجرای پیشنهاد عجیب باشگاه استقلال به سرمربی فرانسوی

کدخبر: ۶۷۸۷۱۲
اقتصادنیوز: مبلغ عجیبی که چند برابر قیمت سرمربی است که مدت‌ها بیکار بوده و عملکرد خوبی نداشته است. ماجرا وقتی عجیب می‌شود که بدانید همین پل لو گن در تابستان امسال مورد توجه دو تیم شهرستانی لیگ برتر قرار گرفته بود و البته حاضر بود با رقمی در حدود ۴۰۰ هزار دلار به ایران بیاید.
ماجرای پیشنهاد عجیب باشگاه استقلال به سرمربی فرانسوی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر ورزشی، مدیران باشگاه استقلال پیشنهاد عجیبی به پل لو گن سرمربی فرانسوی داده بودند.

 باشگاه استقلال که پیگیر جذب مربی است، چند روز قبل با پل لو گن به توافق رسید و سرمربی فرانسوی حتی پیش نویس قرارداد را هم امضا کرد. با این حال به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال، به دلیل بعضی مسائل غیرفوتبالی پل لو گن از آمدن به ایران پشیمان شد و به مدیران استقلال اعلام کرد حاضر نیست سرمربی این تیم شود. در خبرها داشتیم باشگاه استقلال بر سر مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلاری با پل لو گن توافق کرده بود تا این مربی هدایت استقلال را در دست بگیرد.

یک میلیون دلار  اصل قرارداد، ۲۰۰ هزار دلار هم بونس...

مبلغ عجیبی که چند برابر قیمت سرمربی است که مدت‌ها بیکار بوده و عملکرد خوبی نداشته است. ماجرا وقتی عجیب می‌شود که بدانید همین پل لو گن در تابستان امسال مورد توجه دو تیم شهرستانی لیگ برتر قرار گرفته بود و البته حاضر بود با رقمی در حدود ۴۰۰ هزار دلار به ایران بیاید. اتفاقی که رخ نداد و بنابر دلایلی پل لو گن به ایران نیامد. حالا اینکه چه اتفاقی می‌افتد که این مربی به استقلال با خواسته سه برابری معرفی و وصل می شود و یا مدیران استقلال با این رقم عجیب به دنبال توافق با مربی فرانسوی بودند، سوالی است که خود مدیران استقلال و واسطه های این انتقال نافرجام باید به آن پاسخ دهند.

خبرورزشی شب گذشته نوشت دستمزد این مربی در کشور خودش، در آخرین قراردادی که بسته بود، ده هزار یورو در ماه محاسبه می شد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید