زمان انتصاب استانداران سایر استان‌ها اعلام شد

کدخبر: ۶۷۸۹۷۵
اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: پروسه تعیین و انتصاب استانداران خیلی زمان‌بر نخواهد بود و امیدواریم حداکثر ظرف ۲ تا سه هفته آینده تکلیف استانداران استان‌های باقی مانده مشخص شود.
زمان انتصاب استانداران سایر استان‌ها اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی زینی‌وند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان یزد افزود: با توجه به شاخص‌هایی از قبل تعیین شده، بررسی حدود ۲۰۰ نفر برای تعیین استانداران در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه وزیر کشور اولویت‌هایی را برای انتخاب استاندار مشخص کرده است اظهار کرد: این شاخص منطبق با گفتمان رییس جمهور است.

زینی وند ،کارآمدی ، مردمداری، توانمندی، دست پاکی ، تعامل ، سوابق اجرایی، انجام فعالیت های اقتصادی و ایجاد اشتغال را از جمله شاخص های انتخاب استانداران ذکر و گفت: استانداران دولت چهاردهم بر اساس شاخص های خاصی انتخاب می شوند و بعد از یکسال با همین شاخص ها با اعداد و ارقام ارزیابی مجدد می‌شوند.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: همچنین استانداران در زمینه تحقق گفتمان وفاق ملی و بکارگیری نیروهای بر اساس توانمندی‌ها و منطبق بر گفتمان رییس جمهور و اجرای سیاست های کلی نظام ، قانون اساسی و برنامه توسعه هفتم مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که حاصل این شاخص ها رضایتمندی مردم است.

معاون سیاسی وزیر کشور امروز برای معارفه استاندار جدید یزد به این استان سفر کرده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید