دختر16 ساله برای اخاذی از خانواده خود آدم ربایی ساختگی راه انداخت

کدخبر: ۶۷۹۰۶۳
چند روز قبل گزارش ناپدید شدن دختر 16 ساله‌ای به پلیس اعلام شد.
دختر16 ساله برای اخاذی از خانواده خود آدم ربایی ساختگی راه انداخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه ایران، پدر رومینا در تحقیقات گفت: دخترم برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. نگران دخترم شدم و برای یافتن او به سراغ دوست و آشنا رفتم اما هیچ کس از او خبری نداشت تا اینکه پیامی از تلفن همراه دخترم برایم ارسال شد که نوشته بود: «رومینا دست ما گروگان است و برای آزادی‌اش 2 میلیارد تومان باید بپردازی. »

پدر رومینا ادامه داد:آنها تهدید کرده بودند که اگر از این ماجرا حرفی به پلیس بزنم، دخترم را زنده نخواهند گذاشت. بعد از آن هم مردی با تلفن همراهم تماس گرفت که صدایش به نظرم تغییر داده شده بود. او گفت دخترم را با تهدید چاقو در خیابان دزدیده‌اند و در خانه‌ای متروکه نگهداری می‌کنند. گرچه آدم ربایان مرا تهدید کردند که از این راز چیزی به پلیس نگویم اما ترسیدم که آنها با گرفتن پول هم دخترم را آزاد نکنند.

با شکایت پدر رومینا، آموزش‌های لازم به او داده شد تا با گروگانگیران قرار بگذارد. اما زمانی که به محل قرار رفت، خبری از گروگانگیران نبود.

همزمان کارآگاهان پلیس به بررسی اظهارات پدر رومینا و ماجرای گروگانگیری پرداختند. مأموران به بررسی محل رفت و آمد رومینا به مدرسه پرداختند و دوربین‌های مداربسته اطراف را بررسی کردند اما هیچ رد و نشانی از آدم ربایی بدست نیامد. همین مسأله و نیامدن آدم ربایان به محل قرار شک پلیس را بیشتر کرد که این آدم ربایی ساختگی است.

از سویی مأموران پی بردند که دختر نوجوان مدتی قبل با پسر جوانی به نام ارشیا در فضای مجازی آشنا شده است.بدین ترتیب به سراغ ارشیا رفته و دختر نوجوان را در خانه او پیدا کردند.

دختر نوجوان که خود را در برابر مدارک پلیسی می‌دید به آدم ربایی ساختگی اعتراف کرد و گفت: همیشه دلم می‌خواست بازیگر مشهوری شوم اما خانواده‌ام مخالف بودند. دوستانم کلاس‌های بازیگری می‌رفتند اما خانواده‌ام به هیچ وجه راضی نبودند که دخترشان روزی سوپراستار شود. با ارشیا در اینستاگرام دوست شدم و او هم مانند من عاشق شهرت بود و دلش می‌خواست کارگردان شود. علاقه‌ام را که دید قول داد به من کمک کند.

او ادامه داد: تصمیم داشتم به ترکیه بروم و در آنجا در رشته بازیگری تحصیل کنم و به خواسته‌هایم برسم. برای رسیدن به این تصمیمات نیاز به پول داشتم و درنهایت فکر اخاذی از خانواده‌ام به ذهنم خطور کرد.

با اظهارات دختر نوجوان، پرونده آدم ربایی بسته شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید