انتصاب در دانشگاه تهران/ سرپرست حکم جدید صادر کرد

کدخبر: ۶۷۹۱۲۷
اقتصادنیوز: سرپرست دانشگاه تهران طی حکمی دکتر علی مقاری را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران منصوب کرد.
انتصاب در دانشگاه تهران/ سرپرست حکم جدید صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دکتر سیدحسین حسینی، سرپرست دانشگاه تهران در حکم انتصاب سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران آورده است:

«نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. از جناب‌عالی انتظار دارد با بهره‌مندی از ظرفیت‌های آن معاونت، با برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی، نقشی شایسته در تحقق بخشیدن به اهداف راهبردی دولت وفاق ملی به ویژه مسئولیت‌پذیری اجتماعی، در دانشگاه تهران ایفا نمائید.

مزید توفیقات جنابعالی را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه دانشگاه تهران "نماد آموزش عالی کشور" از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

دکتر علی مقاری استاد دانشکده شیمی دانشکدگان علوم است. از سوابق علمی و اجرایی ایشان به؛ مسئولیت معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دانشگاه تهران، سرپرست آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تهران، عضو شورای ارزیابی کیفیت دانشگاه، عضو هیأت اجرایی منابع انسانی دانشگاه تهران، عضو کارگروه رعایت قوانین و مقررات مالی دانشگاه، عضو کمیته تدوین نظام یکپارچه مالی، اداری، آموزشی و پژوهشی دانشگاه، عضو شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، چاپ بیش از ۱۰۰ مقاله علمی و پژوهشی و چندین جلد کتاب می‌توان اشاره کرد.

خبر مرتبط
حضور مسعود پزشکیان در دانشگاه تهران جنجالی شد/ اولین مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها در دولت چهاردهم+ عکس

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری امروز شنبه به مناسب آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، در دانشگاه تهران حاضر شد.

سرپرست دانشگاه تهران همچنین طی نامه‌ای، از زحمات و خدمات دکتر احمد نوحه‌گر، معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است پس از انتصاب و معرفی، دکتر علی مقاری از بخش‌های مختلف معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه بازدید به‌عمل آورد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید