قلعه‌نویی:

بازی با قطر بیش از ۶ امتیاز دارد/ 50 درصد مسیر هموار می‌شود

کدخبر: ۶۷۹۴۶۹
اقتصادنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این بازی می‌تواند بیش از ۶ امتیاز برای ما داشته باشد. یک شرایط خاصی در جدول حاکم است و امیدواریم با پیروزی در این بازی بالای ۵۰ درصد مسیر صعود را هموار کنیم.
 بازی با قطر بیش از ۶ امتیاز دارد/ 50 درصد مسیر هموار می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه ۲۴ مهر) در چهارمین بازی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در کشور امارات به مصاف قطر خواهد رفت.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از این بازی گفت: ما دو نوع ریکاوری داشتیم که یک بخش آن تمرین و یک بخش دیگر آن مکمل‌هایی است که پزشکان ما در این مورد خیلی خوب کار کردند. از نظر بدنی آماده این مسابقه هستیم. 

سرمربی تیم ملی افزود: خداروشکر که توانستیم از سه بازی ۷ امتیاز بگیریم، در بازی با ازبکستان با توجه به اینکه چهل دقیقه ۱۰ نفره بودیم، نتیجه خوبی گرفتیم. در مجموع احساس من این است که این بازی می‌تواند بیش از ۶ امتیاز برای ما داشته باشد. یک شرایط خاصی در جدول حاکم است و امیدواریم با پیروزی در این بازی بالای ۵۰ درصد مسیر صعود را هموار کنیم.

خبر مرتبط
تیم ملی با قلعه نویی سه کلین شیته شد/ ۲ پنالتی و ۲ امتیاز از این بازی طلبکار شدیم

اقتصادنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی برابر ازبکستان گفت: با اینکه ۱۰ نفره شدیم اما مالکیت توپ را داشتیم و امید گل ما هم بیشتر بود. به غیر از یک صحنه فکر می‌کنم هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نشد و سومین بازی است که کلین‌شیت کردیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید