توهمات صهیونیست‌ها درهم شکست/ واکنش متفاوت مقاومت فلسطین به حمله به اقامتگاه نتانیاهو

کدخبر: ۶۸۰۲۹۰
اقتصادنیوز: ائتلاف موسوم به کمیته‌های مقاومت فلسطین هدف قرار دادن اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان را تبریک گفت.
توهمات صهیونیست‌ها درهم شکست/ واکنش متفاوت مقاومت فلسطین به حمله به اقامتگاه نتانیاهو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کمیته‌های مقاومت فلسطین عملیات اطلاعاتی و امنیتی حزب الله لبنان و هدف قرار دادن اقامتگاه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد: این عملیات، نقطه عطفی در تاریخ نبرد با دشمن صهیونیستی و رویارویی با سران جنایتکار آن است.

این ائتلاف متشکل از نیروهای مقاومت فلسطین تصریح کرد: اصابت پهپادهای انتحاری مقاومت لبنان به اقامتگاه بنیامین نتانیاهوی جنایتکار، همه توهمات صهیونیست‌ها مبنی بر برخورداری، امنیت، پیروزی و برتری آنان را درهم شکست.

کمیته‌های مقاومت فلسطین خاطرنشان کرد: پهپادهای انتحاری حزب الله لبنان، نشان داد که فرمانده شهید سید حسن نصرالله لشکری از مردان مؤمن تشکیل داده است که برای سربلندی امت اسلامی و نابودی دشمنشان، همه آنچه را در اختیار دارند فدا می‌کنند.

ساعاتی پیش شبکه الشرق عربستان سعودی در خبری فوری از هدف قرارگرفتن منزل مسکونی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

این شبکه به نقل از منابع خود افزود: یک پهپاد انفجاری، منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریا را هدف قرار داد.

الشرق به نقل از منابع خود افزود که این پهپاد از سوی لبنان ارسال شده است.

در این پیوند، روزنامه یدیعوت آحارنوت گزارش داد که دفتر نتانیاهو از افشای مکان وی در زمان انفجار این پهپاد در قیساریا خودداری کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی والا نیز گزارش داد که نیروهای زیادی از پلیس به مکان سقوط این پهپاد اعزام شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید