حدادی:

عذرخواهی بیرانوند همانند اتهامش باید جلوی دوربین باشد

کدخبر: ۶۸۱۷۷۴
اقتصادنیوز: پیمان حدادی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید همانطور که اتهامات بیرانوند مقابل دوربین صورت گرفته، عذرخواهی‌اش هم باید جلوی دوربین باشد.
عذرخواهی بیرانوند همانند اتهامش باید جلوی دوربین باشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، «پیمان حدادی» عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل شمس آذر در هفته نهم لیگ برتر، گفت: ما موقتاً به صدر جدول نرفتیم، به جایگاه اصلی خودمان برگشتیم. کسب 3 امتیاز برای ما مهم بود و بچه‌ها تلاش خودشان را انجام دادند. از این بابت به آنها خسته نباشید، می‌گویم.

وی افزود: بعد از بازی السد به این 3 امتیاز احتیاج داشتیم. خداراشکر برنده بازی شدیم و به صدر جدول رفتیم. چهارشنبه در اهواز یک بازی سخت با استقلال خوزستان داریم و ان‌شاءالله آنجا هم خواهیم بُرد. نکته مثبت بازی، استفاده از بازیکنان جوان ما بود. بازیکنانی که محصول آکادمی ما بودند در کنار بازیکنان با تجربه استفاده شدند.

خبر مرتبط
حکم درویش قابل اعتراض است/ بیرانوند درباره اظهاراتش توضیح داد

اقتصادنیوز: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به آرای صادر شده در خصوص مدیرعامل پرسپولیس و بیرانوند واکنش نشان داد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: توقع داشتم هواداران پرسپولیس که همیشه پشت و پناه تیم ما هستند امروز بیشتر در ورزشگاه حاضر شوند؛ هر چند دوری مسیر و سرما مزید برعلت شد که کمتر شاهد آنها باشیم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی که میزبان هستیم، شاهد حضور تعداد بیشتری از هواداران باشیم.

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا بازی خانگی بعدی پرسپولیس با توجه به تعطیلی لیگ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد،گفت: نمی‌دانیم اما آنطور که گفتند ورزشگاه از آذر ماه آماده خواهد بود. امیدواریم برای بازی بعد پرسپولیس در دسترس باشد.

وی راجع‌ به اینکه آیا باشگاه پرسپولیس پیگیر محرومیت 3 ماهه رضا درویش از حضور در ورزشگاه‌ها است، اظهار داشت: به این محرومیت در کمیته استیناف اعتراض کردیم و پیگیر هستیم. پرسپولیس، باشگاهی بوده که همواره به رکن قضایی فدراسیون احترام گذاشته است. هر چند شاید خیلی مواقع آرایی که صادر کردند به نفع ما نبوده  یا آن چیز که ما انتظار داشتیم، نشده اما ما احترام می‌گذاریم. به همین خاطر امروز در خدمت آقای درویش نبودیم.

خبر مرتبط
اتهام رشوه بیرانوند چطور نشر اکاذیب قلمداد شد؟

اقتصادنیوز: کارشناس حقوقی فوتبال می‌گوید رای صادر شده درباره اتهام بیرانونده به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، مبنای قانونی داشته است.

«علیرضا بیرانوند در مصاحبه‌ای  عذرخواهی کرد. آیا این عذرخواهی با توجه به اتهاماتی که نسبت به اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح کرده بود، قابل پذیرش است؟» عضو هیئت مدیره پرسپولیس در واکنش به این جمله خبرنگار، گفت: اینکه از نظر قانونی مورد پذیرش است را رکن قضایی فدراسیون باید بگوید. انتظار داشتم وقتی جلوی دوربین اتهامی زده می‌شود، عذرخواهی هم جلوی دوربین باشد.

حدادی درباره اینکه قبول دارد 5 میلیارد تومان، شیرینی محسوب نمی‌شود، عنوان کرد: رکن قضایی باید نظر بدهد. این موضوع را هم از طریق کمیته انضباطی و هم قوه قضاییه پیگیری کردیم که ان‌شاءالله رسیدگی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید