جدیدترین واکنش زهرا قنبری به ماجرای افتادن روسری‌اش حین شادی گل

کدخبر: ۶۸۲۱۷۳
اقتصادنیوز: زهرا قنبری فوتبالیست سرشناس تیم فوتبال خاتون بم در واکنش به برخی حواشی ایجاد شده در خصوص افتادن روسری‌اش، گفت: من اصلاً متوجه آن نبودم و تنها به پیروزی تیم خاتون که نماینده مردم کشورم بود فکر می‌کردم و این که توانستم سهمی در شادی مردمم داشته باشم، فکر می‌کردم.
جدیدترین واکنش زهرا قنبری به ماجرای افتادن روسری‌اش حین شادی گل

به گزارش اقتصادنیوز، زهرا قنبری یکی از فوتبالیست های مشهور ایرانی است که برای تیم فوتبال خاتون بم توپ می زند. این تیم فوتبال با گلزنی زهرا قنبری توانست خودش را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بخش زنان، سر زبان‌ها بیاندازد و افتخارآفرینی کند. گل برتری تیم فوتبال خاتون بم مقابل کالج اسکالرز تایلند در لیگ قهرمانان آسیا را هم زهرا قنبری به ثمر رساند؛ گلی که شادی پس از به ثمر رساندن آن برایش دردسر ساز شد.

ماجرای افتادن روسری زهرا قنبری

قنبری پس از اینکه دروازه رقیب را گشود، روی زانوهایش سُر خورد و در همین بین‌، ناخواسته روسری‌اش از روی سرش کنار رفت. اتفاقی که ناخواسته رخ داد. بر اساس مطلبی که شرق نوشته است، فشار یکی دو طیف خاص باعث شد‌ برتری شیرین خاتون بم و افتخارآفرینی آنها ذیل همین اتفاقِ ناخودآگاه قرار بگیرد. کار به جایی رسید که باشگاه خاتون بم با صدور بیانیه‌ای از این گفت که اگر چنین اتفاقی موجب آزردگی خاطر شده، عذرخواهی می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز، هر چند تیم فوتبال خاتون بم بلافاصله بعد از این موضوع بیانیه ای صادر و عذرخواهی کرد اما سایت فوتبال 360 نوشت که مجوز بازی زهرا قنبری برای بازی در لیگ برتر زنان ایران به همین دلیل صادر نشده و او نتوانست تیم خاتون بم را همراهی کند.

واکنش زهرا قنبری به صادر نشدن مجوزش

در همین زمینه روزنامه خبر ورزشی با زهرا قنبری به گفت‌وگو نشسته است. قنبری در این زمینه گفت: «فکر می‌کنم تمام کسانی که در مدت ۱۷-۱۸ سالی که من در فوتبال فعالیت می‌کنم و کاپیتان تیم ملی هستم از خصوصیات اخلاقی‌ام شناخت کافی دارند. من همیشه به پیراهن ملی و خاتون بم، همچنین پرچم کشورم در تمامی میادین احترام می‌گذارم. تاکنون دیده نشده که خلاف قوانین کشورم گام بردارم. عرق خاصی به کشور و مردم عزیزم دارم و همیشه برای شادی آنها گام برداشته‌ام. در این مسابقه به هنگام شادی اتفاقی رقم خورد که من اصلاً متوجه آن نبودم و تنها به پیروزی تیم خاتون که نماینده مردم کشورم بود فکر می‌کردم و این که توانستم سهمی در شادی مردمم داشته باشم، فکر می‌کردم. من و باشگاه خاتون بم همیشه در راستای قوانین گام برداشته ایم ولی برخی رسانه‌ها و فوتبالی‌ها سعی دارند وجهه من را تخریب کنند. صادقانه می‌گویم اتفاق غیرعمد بوده و همچنان استوار در پیراهن ملی و چه باشگاهی از قوانین کشورم پیروی می‌کنم. ممنونم از مردمی که همیشه کنارم بوده‌اند و تحت تاثیر جو رسانه‌ای بدخواهان قرار نمی‌گیرند.»

به گزارش اقتصادنیوز، او البته این خبر را هم داد که «به توصیه فیزیوتراپ تیم، هفته پیش استراحت کردم و هفته سوم لیگ برتر برای تیم خاتون بازی می کنم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید