روزهای سخت آقای وزیر به آبان رسید+فیلم

کدخبر: ۵۲۹۷۰۵
مدتی پیش محمد علی زلفی گل، وزیر علوم صحبت‌هایی از ایجاد دفتر تعامل نیروهای مسلح در دانشگاه‌ها خبر داده بود.
روزهای سخت آقای وزیر به آبان رسید+فیلم

​به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، روزنامه شرق این صحبت را با تیتر «تصمیم تاریخی زلفی گل» منعکس کرده است و در این رابطه نوشته است: «زلفی‌گل، در دفاع از این ایده چالش‌برانگیز گفته است: این مورد تازه‌ای نیست و قبلا هم وجود داشته است. قرار است یک کارشناس اداری که استخدام ستاد ‌کل نیروهای مسلح باشد، در دانشگاه حضور یابد و تقاضای سرباز‌نخبگان، امریه‌های پسادکتری و کسری خدمت سربازی همچنین قراردادهای استادان با صنایع دفاعی را پیگیری و تسهیل کند که وقت و انرژی دانشجویان هدر نرود.» 

روزنامه شرق در ادامه نقل قولی از غلامرضا ظریفیان، معاون وزیر علوم در دولت اصلاحات، مطرح کرده که در مخالفت با این ایده گفته است: «توضیح ناکافی داده شد که منظور دفتری برای بحث امریه است.

اگر چیز دیگری باشد، مغایر با قوانین و قواعد دانشگاه است؛ یعنی منع ورود مراکز انتظامی و نظامی به‌شدت مورد تأکید بوده چون این مسئله به مصلحت جامعه و دانشگاه نیست.» در ادامه برنامه کیوسک همچنین، اتفاقات دیروز دانشگاه صنعتی شریف که در دو روزنامه کیهان و اعتماد برجسته شده بودند را نیز مرور کردیم. 

داروخانه‌های طلبکار دارو ندارند

بدهی سه ماهه سازمان تامین اجتماعی به داروخانه‌ها که بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان است، آنها را روی لبه ورشکستگی قرار داده است. تحقیقات میدانی «دنیای اقتصاد» نشان می‌دهد بحران دارو مختص یک شهر نیست و کشور زیر سایه آن قرار دارد. بحرانی که در بهمن‌ماه شدت می‌گیرد و بر مدار صعود می‌چرخد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید