آخرین خبر حماس از اسرای اسرائیلی

کدخبر: ۶۱۰۸۲۶
اقتصادنیوز: گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که ارتباط خود را با گروهی که مسئول حفاظت از اسرای اسرائیل بود، از دست داده و سرنوشت اسرا و مسئولان آنها نامعلوم است.
 آخرین خبر حماس از اسرای اسرائیلی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در اطلاعیه‌ای نظامی اعلام کرد: ما ارتباطمان را با چند گروه که مسئول حفاظت از اسرای دشمن (رژیم صهیونیستی) بودند، از دست دادیم و سرنوشت این اسرا و مسؤولانشان هنوز نامشخص است.

ایران شرط حماس برای مبادله اسرای اسرائیلی را اعلام کرد + فیلم

این در حالی است که ارتش اشغالگر از گسترش عملیات زمینی خود به محله الزیتون در شرق شهر غزه و منطقه جبالیا در شمال نوار غزه خبر داده‌است.

همچنین این گردان‌ها درباره درگیری‌ها با نیروهای صهیونیستی که به نوار غزه نفوذ کردند، اعلام کرد،«نیروهای القسام توانستند یک گروه از نیروهای پیاده‌نظام صهیونیست را در کمینی گرفتار کرده و یک بمب ضد نفر را در جنوب غرب غزه و در نزدیکی سربازان رژیم اشغالگر منفجر کنند».

همین‌طور سخنگوی القسام در ادامه شرح داد: «از صبح شنبه نیروهای ما توانستند با انفجار یک بمب ضد نفر علیه گروهی از سربازان رژیم اشغالگر تعدادی از آنها را کشته و زخمی کرده و در کل محورهای نفوذ دشمن در نوار غزه توانستند، ۱۷ خودروی زرهی آنها را به طور کامل منهدم کرده و یا آسیب جزئی به آنها وارد کنند.»

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد، از هفتم اکتبر ۲۳۹ اسرائیلی در نوار غزه به اسارت درآمدند.

طبق آمار رسمی فلسطین که عصر شنبه منتشر شد، از زمان آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن به شهادت رسیده‌اند که از این تعداد ۵۰۰۰ تن کودک و ۳۳۰۰ تن نیز زن بودند، علاوه بر اینها بیش از ۳۰ هزار فلسطینی دیگر نیز در این حملات زخمی شدند که باز هم بیشتر آنها یعنی ۷۵ درصدشان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید