سفر رئیسی به پرند با 500 محافظ تکذیب شد!

کدخبر: ۶۱۷۷۱۴
اقتصادنیوز: حسن نوروزی، نماینده اصولگرا و حامی دولت در مجلس که در گفت و گویی به نقل از او، به حضور پرتعداد محافظان ابراهیم رئیسی در سفر رئیس جمهور به پرند اشاره کرده بود،حالا این اظهارات را تکذیب کرده است.
سفر رئیسی به پرند با 500 محافظ تکذیب شد!

به گزارش اقتصادنیوز، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهارات منتسب به او مبنی بر سفر رئیس‌جمهور با ۵۰۰ محافظ به پرند و مدیریت اشرافی دولت را تکذیب کرد.

حسن نوروزی در گفت و گو با ایسنا، توضیح داد: این خبر صحت ندارد. اینکه گفته شده رئیس جمهور با ۵۰۰ محافظ به پرند سفر کرده است، کاملا اشتباه است. حتی اینکه ۵۰۰ همراه نیز با رئیس جمهور بودند اشتباه است. بنده تذکر دادم خبر اصلاح شود.

خبر مرتبط
زمانبندی جدید حرکت متروی پرند

اقتصادنیوز : مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تغییر ساعت حرکت مترو پرند خبر داد.

وی در ادامه اظهار کرد: اصلا اینگونه نیست که بنده گفته باشم مدیریت اشرافی است. مصاحبه اصلا اینگونه نبوده است. مسئولان به دنبال حل مشکلات مردم هستند. اصلاحیه مصاحبه منتشر خواهد شد.

نماینده رباط کریم در گفت و گو با ایسنا مدعی شد که برخلاف فضای گفت‌وگو، این رسانه اصرار داشته است که القا کند که رئیسی با ۵۰۰ محافظ به پرند رفت و در دولت رئیسی برخی کارها از کنترل خارج می‌شود، حتی این رسانه اصرار داشته که این موضوع خلاف واقع را تیتر خبر خود انتخاب کند.

روز گذشته در جریان مناظره بین حسن نوروزی نماینده رباط کریم و غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین، نوروزی به انتقاد از سبک مدیریت اشرافی پرداخت و ضمن آن گلایه هایی را از دولت رئیسی مطرح کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند

      اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی