موج خیزش های دانشجویی علیه اسرائیل به آتن رسید+ فیلم

کدخبر: ۶۴۳۳۴۷
اقتصادنیوز: هزاران دانشجوی یونانی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی که در هفته‌های اخیر علیه جنایات صهیونیست‌ها به پاخاسته‌اند، تظاهرات برپا کردند.
موج خیزش های دانشجویی علیه اسرائیل به آتن رسید+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،  هزاران دانشجوی یونانی روز گذشته (شنبه) به سمت سفارتخانه ایالات متحده در «آتن» راهپیمایی کردند تا همبستگی خود را با تظاهرات جنبش‌های دانشجویی در دانشگاههای سراسر آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نشان دهند.دانشجویان یونانی، پارچه نوشته‌هایی را همراه داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «همبستگی با دانشجویان آمریکا، نه به نسل‌کشی در غزه، فلسین آزاد! اتحادیه دانشجویان آتن».

این دانشجویان معترض در حالی که پرچم‌های فلسطینیان را حمل می‌کردند، شعارهایی را علیه رژیم صهیونیستی سرمی‌دادند و خواستار توقف جنگ غزه شدند.

در هفته‌های اخیر، در پی کشتار 35 هزار فلسطینی که اکثراً زن و کودک هستند، بخصوص پس از پیدا شدن گورهای دسته‌جمعی در نزدیکی بیمارستان «ناصر» در غزه که در ماه فوریه، ارتش رژیم صهیونیستی به آنجا حمله کرده بود، موج اعتراضات به خصوص اعتراضات دانشجویان در جهان به ویژه ایالات متحده علیه جنایات صهیونیست‌ها به راه افتاده است.دانشجویان دانشگاههای برجسته سراسر ایالات متحده آمریکا، در محوطه دانشگاههای خود چادرهایی را برپا کرده‌اند تا خواستار توقف هرگونه کمک به صهیونیستها شوند که با خشونت پلیس مواجه شده و تعداد زیادی از آن‌ها بازداشت شده‌اند.

در کشورهای دیگر همچون آلمان و فرانسه نیز دانشجویان در اقدامی مشابه دانشجویان آمریکایی، چادرهایی را برپا کرده‌اند تا اعتراض خود را به تداوم جنگ در غزه نشان دهند که در این کشورها نیز با خشونت پلیس روبرو شدند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید