اسرائیل در یک قدمی حمله به رفح/ فشارهای بین‌المللی جواب نداد

کدخبر: ۶۴۳۴۴۲
اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت رئیس ستاد ارتش اسرائیل با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.
اسرائیل در یک قدمی حمله به رفح/ فشارهای بین‌المللی جواب نداد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، « هرتزی هالوی » رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز نشستی را با فرمانده تیپ جنوب و تمامی فرماندهان ارتش این رژیم برگزار گرد.

برپایه این گزارش، در این نشست ادامه حملات به نوار غزه مورد بررسی قرار گرفت.

خبر مرتبط
نگرانی آنروا از احتمال حمله به رفح/ حضور میلیون‌ها آواره در جنوب منطقه

کمیسر کل آنروا نسبت به احتمال حمله در رفح ابراز نگرانی کرد و گفت: بیش از ۱.۴۵ میلیون آواره در حال حاضر در جنوب متمرکز شده‌اند

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، هالوی در این نشست با طرح و برنامه حمله زمینی به رفح موافقت کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی مدتی است که تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

خبر مرتبط
سردرگمی اسرائیل در رفح/ تل‌آویو به دنبال چیست؟/ جنگ، صلح یا جنون محض؟

اقتصادنیوز: روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی درباره تبعات اجرای طرح حمله به رفح هشدار داده و به اسرائیل توصیه کرده به سراغ مسیر عادی‌سازی روابط با عربستان برود.

پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

خبر مرتبط
پیام مهم رهبران مقاومت به مذاکره کنندگان حماس/ در رفح می جنگیم؛ امتیاز ندهید

اقتصادنیوز: روزنامه عرب زبان رای الیوم نوشت: رهبران مقاومت در غزه با ارسال پیام‌هایی، به مذاکره کنندگان حماس اطلاع داده اند که آمادگی کامل برای نبرد در رفح دارند و آنها نباید امتیازی در قبال ممانعت از نبرد در این منطقه بدهند.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید