واکنش آیپک به تصمیم جدید بایدن درباره اسرائیل

کدخبر: ۶۴۵۷۰۴
اقتصادنیوز: تارنمای «اینترسپت» طی گزارشی نوشت، همزمان با تصمیم جو بایدن برای تعلیق ارسال تسلیحات به رژیم اسرائیل در صورت تداوم حمله به رفح، کمیته روابط عمومی آمریکا-رژیم اسرائیل (آیپک)، کنگره را برای تداوم حمایت از حملات این رژیم تحت فشار قرار داده است.
واکنش آیپک به تصمیم جدید بایدن درباره اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  آیپک (لابی قوی سیاسی رژیم صهیونیستی در آمریکا) در یادداشتی برای دفاتر کنگره مدعی شد، حمله به رفح تنها راه برای بیرون کردن حماس از این منطقه است و (رژیم) اسرائیل «چاره دیگری» ندارد.

آیپک با اشاره به تصمیم اعلام شده دولت جو بایدن برای تعلیق ارسال تسلیحات سنگین به رژیم اسرائیل در صورت ادامه حمله به رفح، اقدام دولت باید در این زمینه را بی‌سابقه توصیف کرد.

یادداشت آیپک ادعا میکند که حمله رژیم صهیونیستی «عملیاتی محدود» و به منظور هدف قرار دادن حماس بوده و مدعی شده که رژیم اسرائیل غیرنظامیان فلسطینی را تشویق کرده به «مناطق امن» در شمال حرکت کنند.

خبر مرتبط
بایدن استیضاح می شود؟

اقتصادنیوز: «تام کاتن» سناتور تندرو جمهوری‌خواه از آرکانزاس خواستار استیضاح جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل عدم ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل آغاز حمله زمینی این رژیم به رفح شد.

آیپک ادعا کرده که تداوم جنگ غزه ضروری است.

اینترسپت همچنین به نقل از سخنگوی سابق خانواده های اسرای صهیونیستی نوشت: چند روز بعد از حمله ۷ اکتبر (۱۵ مهر) حماس پیشنهاد آزادی همه اسرا را در صورت خودداری رژیم اسرائیل از حمله به غزه داد اما کابینه رژیم صهیونیستی این پیشنهاد را نپذیرفت.

این سخنگو گفت در آستانه حمله به رفح به خانواده های اسرا اطلاعی درباره این حمله و تهدیدهای احتمالی آن داده نشد و نتانیاهو با این حمله، طرح آزادی اسرای صهیونیستی را از بین برده است.

خبر مرتبط
عصبانیت ترامپ از رفتار بایدن/ شرم آور است!

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا تاکید کرد که رفتار جو بایدن در رابطه با رژیم صهیونیستی «شرم‌آور» است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی