نماینده سابق مجلس: فاقد شعار انتخاباتی هستم

کدخبر: ۶۵۰۵۲۴
اقتصادنیوز: محمد خوش‌چهره نماینده سابق مجلس گفت: فاقد شعار انتخاباتی هستم ولی هم برای مجلس و هم برای انتخابات ریاست جمهوری به دلیل تقاضاهای گسترده‌ای که از طرف دوستان و علاقمندان از بنده صورت گرفت، تصمیم گرفتم ثبت نام کنم .
نماینده سابق مجلس: فاقد شعار انتخاباتی هستم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، «محمد خوش‌چهره» نماینده سابق مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور، ضمن ثبت نام به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در حضور خبرنگاران گفت: فاقد شعار انتخاباتی هستم ولی هم برای مجلس و هم برای انتخابات ریاست جمهوری به دلیل تقاضاهای گسترده‌ای که از طرف دوستان و علاقمندان از بنده صورت گرفت،  تصمیم گرفتم ثبت نام کنم  و حضور یابم.

وی افزود: در حالیکه  وظایف مجلس و دولت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره حل مشکلات کشور است، ولی هر چقدر بیشتر پیش می‌رویم شاهدیم که  مسائل پیچیده‌تر شده و از مسئله تبدیل به معضل و از معضل  به بحران تبدیل شده است.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اذغان کرد: به عنوان مثال هم اکنون در حوزه اشتغال، بحران اشتغال و بیکاری داریم و این هم چالش امنیتی هم اقتصادی و هم  سیاسی است. همچنین  هم اکنون در بخش مسکن بحران مسکن و قیمتها را دارا هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی