آغاز شمارش آرا در کهگیلویه‌وبویراحمد/ پایان رای‌گیری در روستاها از ساعت 22

کدخبر: ۶۵۶۳۰۰
اقتصادنیوز: شمارش آرا در همه شعبه‌های اخذ رای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
آغاز شمارش آرا در کهگیلویه‌وبویراحمد/ پایان رای‌گیری در روستاها از ساعت 22

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید جواد هاشمی جمعه شب در خصوص آخرین وضعیت اخذ آرای مردم، اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز با شور و هیجان و سطح روستاها، مناطق عشایری و مراکز مختلف اداری و فرهنگی ، قضایی و در دورافتاده ترین نقطه با قوت و جدیت و در کمال امنیت و سلامت برگزار شد.

وی افزود: البته کار رای‌گیری در شعبه های روستایی و سیار از همان ساعت ۲۲ شب به اتمام رسید و با اجازه وزارت کشور شمارش آراء این مناطق انجام شد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود ۱۵ هزار نفر در قالب ۸۳۵ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار فرآیند برگزاری و کار اخذ رای از واجدان شرایط رای دادن را امروز بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرد . بیش از ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد واجد شرایط در انتخابات هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی