به این هواپیما در ترکیه اجازه سوختگیری داده نشد/ تغییر مسیر اجباری این پرواز

کدخبر: ۶۵۶۷۴۳
اقتصادنیوز: کارگران ترکیه‌ای از ارائه سوخت به هواپیمای صهیونیست به دلیل جنایات تل آویو در غزه اجتناب کردند.
به این هواپیما در ترکیه اجازه سوختگیری داده نشد/ تغییر مسیر اجباری این پرواز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  موج تنفر از رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی فلسطینیان در غزه کشورهای اسلامی را در برگرفته است. اوج نمود این موضوع تلاش برای اعمال سیاست تحریم علیه این رژیم از سوی مردم مسلمان است.

بر این اساس، خطوط هوایی ای آی وابسته به رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد پس از آنکه یکی از هواپیماهای این شرکت که از ورشو، پایتخت لهستان در حال سفر تل آویو بود و به دلیل مشکلات فنی مجبور به فرود اضطراری در ترکیه شد، اجازه سوختگیری داده نشد.

این هواپیما اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه آنتالیا ترکیه کرد اما پس از درخواست برای سوخت گیری، کارگران فرودگاه از سوخت رسانی به این هواپیما پیش از عزیمت به سمت سرزمین‌های اشغالی اجتناب کردند.

خبر مرتبط
ترکیه رکورد جذب گردشگر را زد؛ قیمت‌ها تغییر جناح دادند/ استانبول همچنان مقصد جذاب ایرانیان

اقتصادنیوز: قیمت ها امروز در بازار روند صعودی را تجربه کردند و قیمت لیر ترکیه هم با رشد 10 تومانی که داشت، 1900 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

این خطوط هوایی اعلام کرد: به دلیل اقدام کارگران ترکیه‌ای در عدم عرضه سوخت به هواپیمای ما، این هواپیما مجبور به پرواز به سمت یونان و دریافت سوخت در فرودگاه این کشور پیش از عزیمت به تل آویو کرد.

یک دیپلمات ترکیه‌ای در این باره می‌گوید: بنابر ملاحظات بشردوستانه قرار بود سوخت به این هواپیما داده شود اما چون روال مربوطه طولانی شده و در نهایت در شرف انجام بود، خلبان این هواپیما تصمیم به پرواز به سمت یونان دریافت سوخت در این کشور گرفت.

خبر مرتبط
وقوع انفجار شدید در یکی از شهرهای ترکیه/ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند

اقتصادنیوز: در حادثه انفجار در رستورانی در غرب ترکیه 4 نفر کشته و بیش از 20 نفر زخمی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی