کنسولگری انگلیس حملات اسرائیل در غزه را محکوم کرد

کدخبر: ۶۶۱۸۲۸
اقتصادنیوز: کنسولگری انگلیس در قدس اعلام کرد: ما حملات اسرائیل به نزدیکی مدارس و مناطق امن مشخص شده توسط ارتش در غزه را محکوم می‌کنیم.
کنسولگری انگلیس حملات اسرائیل در غزه را محکوم کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، کنسولگری انگلیس در قدس حملات رژیم صهیونیستی به نزدیکی مدارس و مناطق امن مشخص شده توسط ارتش این رژیم در غزه را محکوم کرد.

کنسولگری انگلیس در قدس اعلام کرد: ما حملات اسرائیل به نزدیکی مدارس و مناطق امن مشخص شده توسط ارتش در غزه را محکوم می‌کنیم.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، این مقر دیپلماتیک همچنین اعلام کرد، گزارش‌ها از کشته شدن غیرنظامیان در خان یونس و مناطق مختلف غزه وحشتناک است.

کنسولگری انگلیس در قدس تاکید کرد: موضع وزیر خارجه ما واضح و مشخص است و ما به حصول آتش‌بس فوری و حفاظت از غیرنظامیان نیاز داریم.

با گذشت ۲۹۲ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و با تغییر روش‌های مبارزه خود، کمین‌های پیچیده و جنگ چریکی علاوه بر وارد کردن دشمن به یک جنگ فرسایشی، ارتش رژیم اشغالگر را سردرگم کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جنگی را علیه غزه آغاز کرده است که تاکنون بیش از ۱۲۸ هزار فلسطینی را شهید و مجروح کرده است و اکثریت آنها کودک و زن هستند. این حملات همچنین منجر به مفقود شدن بیش از ۱۰ هزار تن شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید