عراق بیانیه داد/ این ادعا را رد می کنیم

کدخبر: ۶۶۵۷۳۰
اقتصادنیوز: واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق ادعای حضور شمار زیادی از عناصر شکست خورده تروریستی داعشی در صحرای الانبار و دشوار بودن دسترسی نیروهای امنیتی به این مناطق واقع در غرب عراق را تکذیب کرد.
عراق بیانیه داد/ این ادعا را رد می کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، واحد اطلاع رسانی عراق روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد هر از چند گاهی برخی مغرضان تلاش می کنند مسائل و موضوعاتی را که پایه و اساسی ندارند، مطرح کنند که آخرین مورد آن، ادعای حضور شمار زیادی از عناصر باندهای تروریستی داعش در دره حوران در صحرای الانبار، بوده است، این طور که گمان می رود برخی به عمد به انتشار یا طرح چنین مسائلی در برخی شبکه های ارتباط اجتماعی اقدام می کنند.

این بیانیه افزود مایلیم که این نکته را یادآوری کنیم که یگان‌های امنیتی قهرمان ما در وزارتخانه های کشور، دفاع و الحشد الشعبی، امکانات و توانمندی ها و تجاربی دارند که با تکیه بر آن توانسته اند بر هر وجب از خاک این وطن ارزشمند تحکیم بخشند و نیز منابع رزمی و فنی پیشرفته ای در اختیار دارند که می توانند به هر نقطه ای که بخواهند برسند.

خبر مرتبط
قیمت دینار عراق امروز یکشنبه ۲۱ مرداد 1403+ جدول

اقتصادنیوز: امروز قیمت دینار عراق نسبت به روز قبل ، بدون تغییر، ۴۵ (چهل و پنج ) تومان نرخ گذاری شد.

براساس این گزارش، نیروهای امنیتی همچنان به عملیات پیشدستانه ادامه می دهند از جمله در روز شنبه دهم اوت ۲۰۲۴ توانستند یک عملیات امنیتی پیشدسانه در وادی(دره) حوران انجام دهند، منطقه ای که تقریبا هر هفته شاهد عملیات بازرسی و نظارتی شدید به شیوه های مختلف است.

این بیانیه می افزود بزرگ‌نمایی باندهای تروریستی و شکست خورده داعشی که شایستگی آن را ندارند، یا کم اهمیت شمردن و نادیده گرفتن توانمندی ها و امکانات و تلاش ها و جانفشانی های نیروهای امنیتی قهرمان ما، حرفه و شگرد کسانی است که برای جذب دنبال‌کننده و مخاطب در شبکه های ارتباط اجتماعی به این اقدامات دست می زنند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است، این نهاد امنیتی از هر فردی که اطلاعات امنیتی مهمی در اختیار دارد، خواسته است تا اطلاعات خود را در اختیار دستگاه های امنیتی برای بررسی قرار داده و از مطرح کردن آن در شبکه های ارتباط اجتماعی خودداری کنند، چرا که این کار ممکن است به عناصر تروریستی هشدار زودهنگام داده یا وظایف و ماموریت های امنیتی آتی را برای تروریست ها فاش کند.

صحرای الانبار در استان الانبار در غرب عراق و هم مرز با اردن و سوریه است. این استان بزرگترین استان و حدود یک سوم خاک عراق را شامل می شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید