انتقاد از برخی نمایندگان مجلس: موضوعات سیاسی چه ارتباطی با وظایف وزرای بهداشت و رفاه دارد؟

کدخبر: ۶۶۶۵۴۸
اکنون رویکرد غالب در جریانی که نتوانست پیروز انتخابات شود، همراهی با دولت، همکاری و همدلی برای حل مشکلات کشور و عبور از چالش‌هاست.
انتقاد از برخی نمایندگان مجلس: موضوعات سیاسی چه ارتباطی با وظایف وزرای بهداشت و رفاه دارد؟

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت: این امر نه‌تنها از رسانه‌ها و تریبون‌ها فهمیده می‌شود، بلکه رفتار و رویکرد اکثریت مجلس شورای اسلامی نیز همراهی و همدلی با دولت جدید است.

با وجود این، نیروها یا طیفی در این جریان حضور دارند که مشی دیگری را برای مواجهه با دولت پزشکیان انتخاب کرده‌اند؛ این مشی، زیرسؤال بردن برخی انتصاب‌های دولت و تلاش برای کاهش آرای وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی است. هرچند چنین کنش سیاسی می‌تواند حق هر شهروند و کنشگری قلمداد شود، اما این رفتار در مواجهه با دولتی که هنوز ساختار خود را پیدا نکرده، کار خود را آغاز نکرده و کارنامه‌ای برای نقد ندارد، دور از انتظار است.

شرط سیاست‌ورزی منطبق با منافع ملی، دست‌کم در آغاز راه، حمایت از دولت است، نه دمیدن بر طبل مطالبات یا برجسته‌سازی موضوعات عمدتاً سیاسی که اساساً ارتباطی با حوزه‌های کاری وزرا، مثلاً بهداشت یا رفاه ندارد. گویی این منتقدان نگاه مثبتی به کابینه مبتنی بر وفاق ندارند؛ کابینه‌ای که تلاش می‌کند همه طیف‌های سیاسی و اجتماعی را نمایندگی کند. از این رو همه سعی‌شان در این است تا وزرای غیرهمسوی سیاسی با خود را با چهره‌های همسوی سیاسی جایگزین کنند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید