رایزنی پاکستان و عمان/ تاکید بر آتش‌بس بی قید و شرط در غزه

کدخبر: ۶۶۹۱۲۴
اقتصادنیوز: دولت‌های پاکستان و سلطنت عمان با ابراز نگرانی از تداوم‌ نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم اشغالگر اسرائیل خواستار برقراری آتش‌بس بی قید و شرط در غزه شدند.
رایزنی پاکستان و عمان/ تاکید بر آتش‌بس بی قید و شرط در غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در جریان هشتمین دور رایزنی‌های سیاسی پاکستان و عمان در مسقط طرفین پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای از جمله وضعیت فلسطین تبادل نظر کردند.

شهریار اکبر خان معاون خاورمیانه وزارت امور خارجه پاکستان و شیخ احمد بن حاصل بن رشید رئیس کل اداره شورای همکاری خلیج فارس در وزارت امور خارجه عمان نسبت به اوضاع مخدوش در غزه و تداوم نسل کشی فلسطینیان توسط اسرائیل ابراز نگرانی کردند.

آنها با تاکید بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطین خواستار برقراری فوری آتش بس بی قید و شرط پایدار در غزه شدند.

هیات پاکستانی همچنین با شیخ خلیفه بن علی بن عیسی معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه سلطنت عمان دیدار کرد.

خبر مرتبط
درخواست مهم بورل برای غزه/آتش‌بس 3 روزه برقرار می‌شود؟

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آتش بس موقت در غزه برای جلوگیری از همه گیری فلج اطفال را خواستار شد.

با گذشت بیش از ۱۰ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۱۰ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید