ادعای گستاخانه گالانت: حزب‌الله هزینه بیشتری خواهد پرداخت

کدخبر: ۶۷۳۸۳۴
اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد: حزب الله احساس شکست می‌کند و هر چه زمان بگذرد حزب‌الله هزینه بیشتری خواهد پرداخت.
ادعای گستاخانه گالانت: حزب‌الله هزینه بیشتری خواهد پرداخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل پس از سخنرانی امروز سید حسن نصرالله گفت: «ما در روزهای اخیر یک سری بحث های مهم داشتیم، این مرحله جدیدی از جنگ است با فرصت های بزرگ اما خطرات بزرگی نیز دارد.»

وی با بیان اینکه عملیات نظامی ما ادامه خواهد داشت، مدعی شد: «حزب الله احساس شکست می‌کند و هدف ما این است که ساکنان شمال را سالم به خانه هایشان بازگردانیم و هر چه زمان بگذرد حزب‌الله هزینه بیشتری خواهد پرداخت.»

خبر مرتبط
حملات جدید حزب‌الله لبنان به مواضع اسرائیل

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در ادامه حملات خود، چند پایگاه نظامی دیگر اسرائیل را هدف قرار داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «در عین حال، ما به تلاش ها برای بازگرداندن افراد ربوده شده به خانه هایشان و سرنگونی حماس ادامه خواهیم داد.»

دبیرکل حزب‌الله لبنان روز پنجشنبه در اولین سخنرانی خود پس از حملاتی که طی ۲ روز گذشته در لبنان رخ داد و هزاران دستگاه پیجر را هدف قرار داد، قول «حساب سخت و قصاص عادلانه» داد.

وی همچنین گفت: ما می‌دانیم که دشمن در سطح فناوری برتری دارد زیرا از حمایت آمریکا و ناتو برخوردار است. ماهیت جنگ این است که هر روز به شکلی متفاوت است و سه شنبه و چهارشنبه برای ما روزهای سنگینی بود. این ضربه بزرگ و قدرتمند ما را تضعیف نکرده و نخواهد کرد. این واقعیت که دشمن با اتکا به غرب از توانمندی تکنولوژی برخوردار است غیرقابل انکار است؛ اما  با تمام اطمینان می‌گویم این ضربه قوی ما را از مسیر خود متوقف نمی‌کند بلکه ما قدرت‌مندتر در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید