روسیه:

انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان یک حمله سایبری تروریستی در مقیاس وسیع است

کدخبر: ۶۷۳۹۶۰
اقتصادنیوز: رئیس شورای فدراسیون روسیه، انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان را یک حمله سایبری تروریستی در مقیاس وسیع خواند که هزاران انسان بی گناه را هدف قرار داد.
انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان یک حمله سایبری تروریستی در مقیاس وسیع است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس شورای فدراسیون روسیه انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان از سوی رژیم صهیونیستی را تروریستی خواند.

تاس گزارش داد، «والنتینا ماتوینکو» رئیس شورای فدراسیون روسیه، انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان را یک حمله سایبری تروریستی در مقیاس وسیع خواند که هزاران انسان بی گناه را هدف قرار داد.

رئیس شورای فدراسیون روسیه روز جمعه اعلام کرد: ما نمی‌توانیم نگرانی‌های خود را در مورد حمله موشکی به لبنان ذکر نکنیم و البته نمی‌توانیم حمله سایبری گسترده تروریستی را محکوم نکنیم.

خبر مرتبط
آخرین اخبار از حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه + تعداد شهدا و زخمیان

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن ۶۶ نفر دیگر در حمله امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت خبر داد.

ماتوینکو در چهارمین مجمع زنان اوراسیا گفت که این حمله با استفاده از وسایل ارتباطی خانگی، که در خیابان‌های لبنان انجام شد، یک حمله شنیع بود.

وی یادآور شد که موضع روسیه در رابطه با تشدید تنش در خاورمیانه به وضوح از سوی وزارت خارجه و نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام شده است.

پیش از این «کنستانتین کوساچف» نایب رئیس شورای فدراسیون نیز این حمله را محکوم کرد.

رژیم صهیونیستی در جنایتی هولناک روز سه شنبه هزاران دستگاه ارتباطی در لبنان را منفجر کرد و دست کم ۳۷ نفر را به شهادت رساند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید