عراقچی: از حق خود برای دفاع مشروع استفاده کردیم

کدخبر: ۶۷۶۴۴۹
اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایران اعلام کرد: اقدام ما به پایان رسیده است مگر آن که رژیم اسرائیلی بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد. در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود.
عراقچی: از حق خود برای دفاع مشروع استفاده کردیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه و پس از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، نوشت: غروب امشب ما از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور استفاده کردیم و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی را، که مسئول نسل‌کشی در غزه و لبنان هستند، هدف قرار دادیم. 

عراقچی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این اقدام بعد از تقریبا ۲ ماه خویشتن‌داری بسیار زیاد از سوی ما، به منظور فراهم کردن امکان آتش‌بس در غزه، بود. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامگاه سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و عباس نیلفروشان، با چندین موشک، قلب اراضی اشغالی را هدف گرفته است.

سپاه همچنین اعلام کرد موشک‌های شلیک‌شده از ایران، پایگاه‌هایی نظامی رژیم صهیونیستی را در اطراف تل‌آویو هدف قرار داده است.

وزیر خارجه ایران با بیان اینکه «اقدام ما به پایان رسیده است مگر آن که رژیم اسرائیلی بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد»، نوشت: در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود. 

او در پایان به حامیان رژیم صهیونیستی هشدار داد: حامیان اسرائیل اکنون مسئولیت بیشتری برای متوقف‌کردن جنگ افروزان تل‌آویو به جای دخالت احمقانه دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید