ادعای تلویزیون اسرائیل درباره وضعیت «سید هاشم صفی‌الدین»

کدخبر: ۶۷۷۰۳۱
اقتصادنیوز: تلویزیون اسرائیل ادعاهایی درباره سرنوشت سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرائی حزب الله مطرح کرد.
ادعای تلویزیون اسرائیل درباره وضعیت «سید هاشم صفی‌الدین»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش مدعی شد که ارزیابی‌ها از زخمی شدن سید هاشم صفی‌الدین در حمله شامگاه پنجشنبه حکایت دارد اما اطلاعات موثقی درباره سرنوشت او وجود ندارد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب مناطقی از جنوب پایتخت لبنان را به شدت بمباران کردند. شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی بامداد جمعه ادعا کرد که هدف از بمباران شدید حومه جنوبی بیروت، ترور سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله بوده است.

این حملات پس از آن صورت گرفت که بسیاری از تحلیلگران، صفی الدین را جانشین احتمالی سید حسن نصرالله دبیرکل فقید این گروه اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا، از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه مناطق مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ منتشر شد، آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تائید و تاکید کرد که به جهاد برای مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان استوار و مردم شریف آن ادامه خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید