بایدن: به اسرائیل خواهم گفت از هدف قرار دادن یونیفل دست بکشد

کدخبر: ۶۷۸۵۳۷
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که «به طور قطع» به رژیم صهیونیستی خواهد گفت که از هدف قرار دادن نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) دست بکشد.
بایدن: به اسرائیل خواهم گفت از هدف قرار دادن یونیفل دست بکشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بایدن در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی می‌پرسید آیا با رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به کارکنان سازمان ملل صحبت خواهد کرد، گفت: «به طور قطع بله».

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) روز پنج‌شنبه اعلام کردند که پایگاه آنها واقع در الناقوره و پایگاه‌های مجاور بارها هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبر مرتبط
حزب الله با قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل موافقت کرد + فیلم

اقتصادنیوز: نخست وزیر لبنان اظهار کرد: حزب الله با قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل موافقت کرد.

یونیفل در این رابطه گزارش داد: در حمله یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی به برج مراقبت پایگاه اصلی ما در الناقوره در جنوب لبنان ۲ نفر از سربازان ما زخمی شدند.

یک منبع در سازمان ملل نیز در گفت‌گو با شبکه خبری الجزیره اعلام کرد: نیروهای اسرائیلی طی ۲۴ ساعت گذشته در سه حادثه جداگانه در جنوب لبنان به پایگاه‌های نیروهای یونیفل شلیک کردند.

خبر مرتبط
تماس تلفنی وزرای جنگ آمریکا و اسرائیل درباره حملات به لبنان

اقتصادنیوز: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که لوید آستین و یوآو گالانت وزرای جنگ آمریکا و رژیم اسرائیل درباره حملات این رژیم در لبنان و مسایل منطقه ای گفتگو کردند.

ایتالیا و فرانسه در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای یونیفل در جنوب لبنان و زخمی‌ شدن آن‌ها، سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید