کارخانه ارتش اسرائیل زیر و رو شد/ حزب‌الله بیانیه داد

کدخبر: ۶۷۸۶۱۱
اقتصادنیوز: حزب الله لبنان در هفتمین بیانیه امروز خود، از هدف قرار دادن یک کارخانه تولید مواد منفجره وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شهر اشغالی حیفا خبر داد.
کارخانه ارتش اسرائیل زیر و رو شد/ حزب‌الله بیانیه داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حزب الله لبنان که از ساعات بامداد امروز حملات کوبنده‌ای به مواضع رژیم اشغالگر انجام داده، در هفتمین بیانیه خود که اوایل صبح امروز منتشر شد، از هدف قرار دادن یک مرکز مهم وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه حزب الله که هفتمین بیانیه آن در امروز محسوب می‌شود، آمده است که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه، پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به تهاجم وحشیانه رژیم اشغالگر علیه شهرها، روستاها و غیرنظامیان لبنانی، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 6 صبح امروز شنبه 12 اکتبر، پایگاه 7200 ارتش صهیونیستی در جنوب شهر اشغالی حیفا را هدف قرار داده و یک کارخانه تولید مواد منفجره در آنجا را با موشک‌های پیشرفته موشک باران کردند.

حزب‌الله تاکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان همچنان آماده دفاع از کشور و ملت سرافراز و مظلوم خود است.

خبر مرتبط
حمله دوباره ارتش اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان

اقتصادنیوز: اسرائیل مناطقی را در جنوب لبنان بمباران کرد.

حزب الله لبنان صبح امروز به اعلانیه‌های ارتش رژیم اسرائیل که در آن از مردم لبنان خواسته از مرز فلسطین اشغالی تا شهر ساحلی صور، از ساحل تا اطلاع ثانوی فاصله بگیرند، واکنش نشان داد.

این جنبش صبح امروز شنبه اطلاعیه‌ای به زبان عبری نوشت و طی آن به شهرک نشین‌ها هشدار داد از مرز لبنان تا ساحل شهر حیفا، از اطراف پایگا‌‌ه‌ها و مکان‌های حضور ارتش اسرائیل فاصله بگیرند.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان هم شب گذشته در همین راستا اعلام کرد: به شهرک نشینان صهیونیست درباره حضور در نزدیکی تجمعات و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی هشدار می دهیم و از آنها می‌خواهیم برای حفظ جان خود تا اطلاع ثانوی از این اماکن دور شوند.

در بیانیه اتاق عملیات حزب الله آمده است: رژیم صهیونیستی نتوانسته است بر هیچ یک از تپه‌هایی که تلاش می‌کند به سمت آنها پیشروی کند، سیطره یابد. پایگاههای نظامی رژیم صهیونیستی، اهداف یگان موشکی و هوایی مقاومت اسلامی است.

خبر مرتبط
واکنش ایرلند به حمله اسرائیل به نیروهای یونیفل در لبنان

اقتصادنیوز: وزیر دفاع ایرلند حملات اخیر رژیم صهیونیستی به پست دیده‌بانی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل را محکوم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید