حملات جنون‌آمیز اسرائیل به لبنان همزمان با تشدید درگیری‌های مرزی

کدخبر: ۶۷۹۲۷۶
اقتصادنیوز: رسانه‌های لبنانی از حملات هوایی رژیم اسرائیل به شهرک‌های الطیبه، کفر شوبا، دیر سریان، مجدل سلم، الخیام و تل دبین در جنوب لبنان همزمان با درگیری‌های شدید زمینی مرزی خبر دادند.
حملات جنون‌آمیز اسرائیل به لبنان همزمان با تشدید درگیری‌های مرزی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، در شرایطی که رزمندگان حزب الله لبنان در ادامه موفقیت‌های میدانی خود در عقب راندن نیروهای دشمن صهیونیست از نزدیک مرزها ادامه می‌دهند، جنگنده‌های متجاوزان با حملات کور خود به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان به دنبال پوشاندن ضعف زمینی پیاده نظام خود است.

بنابر اعلام منابع خبری، دوشنبه شب رژیم صهیونیستی مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

در همین ارتباط، شبکه خبری المنار در خبری از حملات هوایی جدید رژیم اسرائیل به شهرک‌های الطیبه، کفر شوبا، سهل الخیام، مجدل سلم، دیر سریان و تل دبین در جنوب لبنان، همزمان با درگیری‌های شدید زمینی مرزی خبر داد.

خبر مرتبط
اسرائیل از ابتدای این ماه اجرای «طرح ژنرال‌ها» را آغاز کرد

اقتصادنیوز: یکی از رهبران برجسته جنبش حماس خاطرنشان کرد، رژیم صهیونیستی از ابتدای این ماه میلادی اجرای طرح موسوم به طرح ژنرال‌ها را آغاز کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های دشمن اذعان کردند که از صبح امروز تاکنون، ۱۱۵ موشک از سمت لبنان به شمال اراضی اشغالی شلیک شده است و خسارت‌ها و آتش سوزی در شهرک‌های اشغالی بر جای گذاشته است.

در ادامه توحش رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن غیرنظامیان و شهروندان بی پناه لبنانی، وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۲۱ لبنانی و مجروح شدن ۸ تن دیگر در جریان بمباران هوایی شهرک «ایطو» از توابع شهرستان زغرتا در شمال لبنان خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید