اسرائیل در این منطقه دیوار امنیتی می‌سازد

کدخبر: ۶۷۹۴۷۷
اقتصادنیوز: یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد این رژیم درصدد احداث دیوار امنیتی بزرگی در مرز بین جولان اشغالی با خاک سوریه است.
اسرائیل در این منطقه دیوار امنیتی می‌سازد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دستگاه های اطلاعاتی این رژیم در حال اجرای طرح احداث یک دیوار امنیتی بزرگ در مرز با سوریه هستند.

این رسانه عربی به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، دلیل این اقدام تل آویو را مقابله با تهدیدهای روزافزون و چالش‌های امنیتی فراروی رژیم اشغالگر اعلام کرده است.

بنا به اعلام این رسانه، هدف از احداث دیوار مذکور، ایجاد مانع بر سر راه نفوذ نیروهای مقاومت به داخل سرزمین‌های اشغالی است.

یک منبع صهیونیست در این باره به کانال ۱۲ اسرائیل اعلام کرد: این مانع امنیتی، از دو دیوار با مجموعه‌ای از خندق‌ها و خاکریزها تشکیل خواهد شد.

به گفته منبع مذکور، در این دیوار حائل، از فناوری‌ها و تجهیزات مدرن و ابزارهای جمع آوری اطلاعات استفاده خواهد شد.

خبر مرتبط
ناکامی چند جانبه اسرائیل برای نفوذ به عمق خاک لبنان

اقتصادنیوز: در حالی که نظامیان صهیونیست روز دوشنبه ۳۰ منطقه و روستا را در جنوب لبنان هدف حملات خود قرار دادند، رزمندگان حزب‌الله علاوه بر مقابله با پیشروی‌های ارتش رژیم صهیونیستی به حملات موشکی و پهپادی خود به شهر حیفا، خلیج حیفا و تل‌آویو ادامه می‌دهند.

با گذشت بیش از یک سال از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ناکامی تل آویو در دستیابی به اهدافش در زمینه نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست، این رژیم در دوم مهر ماه حمله به لبنان را تشدید کرد.

رژیم اشغالگر که تاکنون ضربات سنگینی از محور مقاومت در لبنان، یمن و عراق دریافت کرده است، همواره سوریه و سایر کشورهای محور مقاومت را به حمله نظامی تهدید می‌کند اما با پایداری گروه های مقاومت و ادامه عملیات آنها علیه مواضع نظامی اشغالگران، در این زمینه با ناکامی مواجه شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید