دستگیری عضو کلیدی گروهک جیش الظلم حادثه‌ تروریستی تفتان

کدخبر: ۶۸۱۷۶۳
اقتصادنیوز: سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری یکی از اعضای گروهک جیش الظلم که در حادثه‌ تروریستی امروز تفتان نقش کلیدی و در صحنه حضور داشته خبر داد.
دستگیری عضو کلیدی گروهک جیش الظلم حادثه‌ تروریستی تفتان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار منتظرالمهدی در تشریح جزئیات خبر بیان داشت: واحدهای عمل کننده مبارزه با تروریسم فراجا در عملیاتی گسترده  اقدام به شناسایی عاملان حادثه‌ی امروز ظهر نموده، که در جریانِ آن تا الان یک نفر از تروریست‌ها دستگیر شد.

خبر مرتبط
دستور ویژه دادستان کل کشور برای رسیدگی به حمله تروریستی تفتان

اقتصادنیوز: دادستان کل کشور از دادستان استان سیستان خواست، با تعیین بازپرس ویژه و با جلب همکاری مردم منطقه و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، نسبت به شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل این جنایت اقدام کند.

وی افزود: با تنگ‌تر شدن عرصه بر  مزدوران، آنها مجبور شدند خودرو و سایر تجهیزات  را رها و از صحنه بگریزند که تلاش برای دستگیری تمامی تروریست‌ها در دستورکار قرار دارد. از ساعاتی پیش جانشین فرمانده کل انتظامی در موقعیت حاضر و درحال پیگیری موضوع هستند.

خبر مرتبط
اسامی شهدای حمله تروریستی در تفتان + عکس

اقتصادنیوز: در پی حمله اشرار مسلح به گشت انتظامی پلیس در گوهرکوه شهرستان تفتان، ۱۰ نفر به شهادت رسیدند.

سخنگوی فراجا ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیزان و مردم ایران افزود: مراسم تشییع شهدای گرانقدر حادثه تفتان فردا برگزار خواهد شد و به هیچ وجه از خون شهدایمان نخواهیم گذشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید