گزارش اقتصادنیوز از بازار سکه؛

سکه لیدر بازار شد/حباب بی‌سابقه در بازار سکه/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کدخبر: ۶۴۵۱۵۱
اقتصادنیوز: قیمت سکه در معاملات نقدی روز گذشته صعودی شد. معامله گران معتقدند در صورتی که در روز جاری نرخ طلا و سکه مانند روز گذشته نوسان دهد، احتمال تداوم رشد سکه وجود دارد. با این حال فعالان بازار توصیه می‌کنند که افراد در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشند.
سکه لیدر بازار شد/حباب بی‌سابقه در بازار سکه/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش اقتصادنیوز، سکه در معاملات نقدی روز دوشنبه از دو جناح صعودی شد.

از یک سو، روز گذشته بازار جهانی طلا شاهد یکه تازی اونس بود و از سوی دیگر بنابر ادعای برخی از معامله گران ارزی بازار ارز هم شاهد هیجان و نوسان بود.

بنابراین قیمت سکه با گپ مثبت ۸۰۰ هزار تومانی در ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بازگشایی شد و تا ۴۲ میلیون بالا رفت. نکته قالب توجه این بود که حباب سکه در روز دوشنبه به ۲۰ درصد رسید که از ۲۵ فروردین این میزان حباب بی‌سابقه بوده است. عده ای از معامله‌گران با توجه به این حباب می‌گفتند که سکه لیدر بازار شد.

فعالان بازار می گویند که بازار خبری شده و توصیه می‌کنند در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشید. از منظر معامله‌گران فنی تا قیمت دلار بالای سطوح مقاومت مهم تثبیت نداده، خریدار بازار نباشید.

به گزارش اقتصادنیوز، در مجموع فنی های بازار در خصوص روند معاملاتی سکه در روز سه شنبه، دو سناریو پیش بینی کردند؛ به عقیده آنها امروز مرز ۴۲ میلیون تومان برای سکه مهم است و در صورتی که بالای آن قرار بگیرد، رسیدن آن به نیمه کانال یاد شده محتمل است. در غیر این صورت اگر سکه در پله های انتهایی ۴۱ میلیون تومان نوسان دهد احتمال عقب نشینی تدریجی آن به سمت نیمه  کانال یاد شده محتمل است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید