رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری پاسخ داد

موبایل و لپ‌تاپ بخریم یا نخریم؟

کدخبر: ۱۲۱۹۶۶
رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری معتقد است: در حال حاضر بهترین زمان برای خرید کالاهای دیجیتال به خصوص تلفن‌همراه همین امروز است به این دلیل که قیمت‌ها، قیمت‌های مناسبی هستند.
موبایل و لپ‌تاپ بخریم یا نخریم؟
به گزارش اقتصادنیوز، 

 آمار و بررسی‌ها نشان می‌دهد این روزها برخی مشتریان کالاهای دیجیتال برای خرید دسته نگه‌ داشته‌اند تنها به این امید که با توافق هسته‌ای و برداشتن تحریم‌ها قیمت‌ها کاهش پیدا کند.

 برخی از آنها معتقدند که با لغو تحریم‌ها قیمت دلار کاهش می‌یابد و به دنبال آن بر قیمت کالاهای کامپیوتری که اغلب وارداتی هستند تاثیر می‌گذارد. حال باید دید بهترین زمان برای خرید کالاهای دیجیتال چه زمانی است؟

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری با بیان اینکه بهترین زمان برای خرید کالاهای دیجیتال همین امروز است، گفت: تا زمانیکه وضعیت به طور کلی مشخص شود، قیمت‌ها در بازار به این راحتی کاهش پیدا نمی‌کنند و می‌توان گفت این مساله زمان‌بر است.

ابراهیم درستی افزود: هم‌اکنون بسیاری از فعالان در بازار دیجیتال این کالاها را بدون سود معامله می‌کنند؛ پس به نوعی بازار متعادل و مناسب است و مصرف‌کننده‌ها بهتر است برای خرید اقدام کنند. با این حال امروز قیمت کالاهای دیجیتال از جمله تلفن‌همراه بسیار مناسب است.

او در خصوص آینده بازار دیجیتال در ایران اظهار کرد: مسلماً توافق هسته‌ای، لغو تحریم‌ها در دستیابی راحت‌تر مشتریان به کالای مورد نیاز، بالا رفتن کیفیت برخی محصولات و به دنبال آن رفع یک‌سری مشکلات که در بازار دیجیتال موجود است، تاثیر می‌گذارد و بازار پررونقی را برای آینده ایجاد می‌کند.

به گفته این فعال بازار لوازم صوتی و تصویری از آنجا که این بازار از جمله تلفن‌های همراه در میان مشتریان به عنوان سبد خانوار استفاده می‌شود و تنوع در این کالا بسیار است شاهد رونق بسیاری در این زمینه می شویم و متقاضیان با خیالی آسوده در این بازار که از نیازهای روز آنهاست خرید می کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید