توصیه حداد عادل به دانشجو معلمان/ معلم تنها عنصر ذی‌شعور در آموزش و پرورش

کدخبر: ۶۷۷۳۸۱
اقتصادنیوز: رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: معلم تنها عنصر ذی‌شعور و ذی روح در آموزش و پرورش است و مانند روح در تن است.
توصیه حداد عادل به دانشجو معلمان/ معلم تنها عنصر ذی‌شعور در آموزش و پرورش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، غلامعلی حداد عادل روز یکشنبه در آیین استقبال از نو دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با بیان این مطلب اظهار کرد: اول مهر امسال، پنجاه و نهمین سال معلمی خود را آغاز کردم.

وی افزود: فرق میان معلمی و شغل‌های دیگر این است که شما با جان و خرد و روح و دل سر و کار دارید. موضوع شغل شما جان و دل انسان است و خدا به خلقت آن افتخار می‌کند.

خبر مرتبط
پیشنهاد کاظمی برای انتخاب معلم برتر جهان اسلام

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش در دیدار سالم با مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی کشورهای جهان اسلام (آیسسکو) سه پیشنهاد برای معرفی برترین معلم و ایجاد اتحادیه دانش‌آموزان جهان اسلام ارائه کرد.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی خطاب به دانشجومعلمان ادامه داد: به شغل خود افتخار کنید و به آن عشق بورزید چرا که معلم تنها عنصر ذی‌شعور و ذی روح در آموزش و پرورش است و مانند نقش روح در تن است.

حداد عادل یادآور شد: بهترین خدمت این است که شما دانشجو معلمان همت کنید و در این دوره ۴ ساله خود را برای یک دوره معلمی طولانی آماده کنید.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان باید طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توسعه پیدا کند، گفت: اگر ما در این دانشگاه نقص داشته باشیم، دانشگاه‌های دیگر هرگز موفق و موثر نخواهند بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید