اپل هزینه اشتراک iCloud را کاهش داد

کدخبر: ۱۷۱۵۵۴
اگر شما هم جزو کاربران اپل و دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS و یا کامپیوترهای مک هستید، احتمالا از خدمات سرویس ذخیره سازی آنلاین iCloud اپل نیز استفاده می کنید.
اپل هزینه اشتراک iCloud را کاهش داد

 در حالی که سرویس های مشابهی مانند دراپ باکس، گوگل درایو، مایکروسافت وان درایو و غیره وجود دارد، اما این نکته که iCloud با iOS و macOS به طور ادغام شده و یکپارچه کار می کند، باعث مزیت این سرویس می شود. با تک شات همراه باشید.

حال اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران iCloud هستید که فایل های زیادی در حساب کاربری آنلاین خود ذخیره کرده اید و به دنبال راهی برای افزایش فضای در اختیارتان می گردید، از شنیدن این خبر که اپل هزینه عضویت در طرح دو ترابایتی این سرویس را به نصف کاهش داده خوشحال خواهید شد.

 از این پس، هزینه اشتراک ماهانه برای سرویس دو ترابایتی iCloud معادل 9.99 دلار خواهد بود. به موجب این طرح، همچنین طرح اشتراک یک ترابایتی نیز دیگر ارائه نشده و کاربران از این پس سرویس دو ترابایتی را با هزینه ای کمتر از قبل دریافت می کنند.

با توجه به اینکه اپل به تازگی اعلام کرده که امکان استفاده انفرادی از سرویس گروهی iCloud Family Sharing را نیز فراهم کرده، کاهش قیمت سرویس iCloud می تواند باعث تشویق کاربران به ارتقای اشتراک شان شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید