طحال مهدی قائدی تخلیه شد / اعمال بیهوشی مصنوعی

کدخبر: ۱۹۹۷۴۹
ورزش سه: بازیکن جوان استقلال پس از سانحه واژگونی خودرو در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در بوشهر بستری است.
طحال مهدی قائدی تخلیه شد / اعمال بیهوشی مصنوعی

پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال که در کنار خانواده قائدی حضور داشت درباره آخرین وضعیت این بازیکن گفت: عمل جراحی مهدی قائدی صبح روز دوشنبه انجام شد. او اکنون تحت نظر پزشکان و در مراقبت های بعد از عمل جراحی است.

وی افزود: باشگاه استقلال تصمیم دارد بعد از پایدار شدن شرایط این بازیکن، قائدی را برای ادامه روند درمانی به تهران منتقل کند.

آخرین وضعیت روند درمان و آسیب دیدگی قائدی

منابع محلی بوشهر درباره آخرین وضعیت این بازیکن و میزان آسیب دیدگی او نوشتند: مهدی قائدی بدلیل پارگی شدید طحال، از ساعت ۳ تا ۵ صبح تحت عمل جراحی بود که بعد از جراحی و کنترل خونریزی داخلی، به بخش آی سی یو منتقل گردید. 

آخرین اخبار درباره وضعیت این بازیکن حاکی از این است که شکستگی پا مشاهده نشده ولی از ناحیه گردن مشکوک به آسیب دیدگی است و نیاز است بعد از سی تی اسکن مورد بررسی قرار بگیرد.

واکنش شفر به سانحه رانندگی برای قائدی

وینفرد شفر در اولین واکنش به سانحه تصادف برای قائدی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: "دعاها، افکار و قلبهای ما با تو است".

ساناک: مهدی، شجاع باش

مربی تیم فوتبال استقلال و دستیار وینفرد شفر نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. ساناک با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: مهدی ما با تو هستیم، شجاع باش!

اعلام رضایت پزشک معالج از وضعیت قائدی

مهدی قائدی که هم اکنون در ریکاوری بعد از عمل جراحی حضور دارد، وضعیت مناسب و پایداری دارد.

جراح بازیکن بوشهری استقلال در گفت و گو با ورزش سه ضمن اعلام این خبر گفت: عمل جراحی قائدی موفقیت آمیز بود و این بازیکن اکنون شرایط خوبی دارد و می توان گفت خطر رفع شده است.

به این ترتیب به نظر می رسد قائدی بعد از ریکاوری عمل جراحی به بخش منتقل شده و سپس با  مساعدت مسئولان استقلال برای درمان راهی تهران شود.

طحال قائدی تخلیه شد

مهدی قائدی بامداد روز دوشنبه در سانحه تصادف رانندگی دچار آسیب دیدگی شدید شد. این بازیکن استقلال ساعت 5 صبح مورد عمل جراحی قرار گرفت که در این عمل طحال بازیکن استقلال تخلیه شد.

این عمل جراحی حوالی ساعت 7 صبح به پایان رسید اما بازیکن استقلال با تصمیم پزشکان همچنان بیهوش است و پزشکان معالج او برای اینکه این بازیکن درد کمتری را تحمل کند، با استفاده از دارو او را بیهوش نگه داشتند. همچنین موضوع خونریزی کبد این بازیکن با استفاده از دارو تحت کنترل است.

همراه ستاره استقلال ضربه مغزی شد

خبر ناراحت کننده درباره یکی از همراهان قائدی، ضربه مغزی شدن این فرد است که در این سانحه در کنار قائدی حضور داشته است.

قائدی ممنوع الملاقات است

بر اساس اعلام نزدیکان قائدی، این بازیکن فعلا ممنوع الملاقات است و حتی نزدیکان او نیز اجازه ملاقات با این بازیکن را ندارند.

یکی از نزدیکان این بازیکن اعلام کرد که بعد از اینکه او را ساعت 7 صبح ملاقات کرده، دیگر اجازه ملاقات به او را ندادند.

خانواده قائدی در مسیر بوشهر

بر اساس هماهنگی های انجام شده خانواده این بازیکن که در تهران حضور دارند با اولین پرواز و بعد از حل مشکل فرودگاه های داخلی راهی بوشهر خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید