وضعیت تهران قرمز شد ؛دستگاه های سنجش آلودگی هوا از دسترس خارج شد

کدخبر: ۳۸۵۶۰۲
اقتصادنیوز : وضعیت هوای تهران در همه نقاط تهران قرمز شد و در این فاصله 10 دستگاه های سنجش آلودگی هوا از روی نقشه حذف شد .
وضعیت تهران قرمز شد ؛دستگاه های سنجش آلودگی هوا از دسترس خارج شد

به گزارش اقتصادنیوز ، برای دومین بار طی هفته گذشته پس از قرمز شدن وضعیت تمامی شهر تهران برخی ایستگاه های سنجش آلودگی هوای تهران از دسترس خارج شد . 

نخستین بار که این دستگاه ها از دسترس خارج شده بودند شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد از دسترس خارج کردن تعداد زیادی از دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا با تاکید بر این که انگیزه ای برای پنهان کردن این اطلاعات ندارد ، گفته بود :‌  اطلاعات‌ کیفیت هوا در مناطق ۲۲‌ گانه تهران، از ۳۵ ایستگاه شامل ۲۱ ایستگاه سنجش کیفیت هوای شهرداری تهران و ۱۴ ایستگاه سنجش کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست، تهیه و از طریق نمایشگرهای کیفیت هوا که در سطح شهر نصب شده‌اند، نمایش داده می‌‌شود. در زمان قطع ارتباط ارتباط سرور سازمان حفاظت محیط زیست به ‌دلیل بروز مشکل در اینترنت مورد استفاده، قطع و دریافت اطلاعات از ۱۴ ایستگاه این سازمان از ساعت ۴ بامداد تا ۹ صبح با اختلال روبه‌رو شد و در همین زمان، دو ایستگاه سنجش کیفیت هوای شهرداری تهران در مناطق ۲ و ۷ نیز با اشکال نرم‌افزاری در انتقال اطلاعات به مرکز روبه‌رو شدند.

 

3aa145f3-abc8-4e0c-9adc-8e18de899719

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید