هتل هویزه یک انتخاب مناسب برای اقامت در پایتخت

کدخبر: ۶۱۷۶۹۱
تهران به واسطه پایتخت بودن و داشتن زیبایی‌های خاص، روزانه میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است. اغلب این مسافران با هدف انجام کار‌های پزشکی یا اداری، عازم این شهر می‌شوند. اما شاید همین کار‌های اداری شما بیش از یک روز طول بکشد و نیاز به محلی برای اقامت داشته باشید.
هتل هویزه یک انتخاب مناسب برای اقامت در پایتخت

رپرتاژ آگهی: چون هر کسی که یک بار تجربه سفر به تهران را داشته باشد، به خوبی می‌داند که داشتن یک مکان و سرپناه برای رفع خستگی در این شهر شلوغ چقدر لازم و ضروری است. اما شرایط تهران با دیگر شهر‌های گردشگری کشور فرق داشته و باید از قبل به فکر رزرو اتاق در هتل یا مسافرخانه باشیم. هتل هویزه تهران، یک انتخاب مناسب برای اقامت در پایتخت است. در ادامه این مطلب به معرفی امکانات این هتل و موقعیت جغرافیایی خاص آن می‌پردازیم.

معرفی هتل هویزه تهران

هتل هویزه، یکی از زیرمجموعه‌های گروه هتلداری کوثر است. این گروه هتلداری جزء فعالان حوزه گردشگری کشور است که چندین هتل بزرگ در شهر‌های مشهد، رامسر، اصفهان، تبریز و تهران دارد. هتل ۴ ستاره هویزه، تنها هتل اقامتی این مجموعه در تهران بزرگ است. این هتل در سال ۱۳۵۳ تأسیس و آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۴ بازمی گردد. ساختمان هتل ۱۵ طبقه بوده و شامل بخش‌های مختلفی چون سالن همایش، اتاق‌های اقامتی، لابی، رستوران و غیره است.

ویژگی مثبتی که هتل هویزه تهران نسبت به دیگر هتل و مسافرخانه‌های پایتخت دارد، موقعیت جغرافیایی خاص آن است. این هتل در بخش مرکزی شهر و تقاطع دو خیابان نجات الهی و طالقانی قرار گرفته است. این ویژگی باعث شده تا در اغلب ایام سال، مسافران زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. چون نزدیک بودن به مراکز خرید و مرکز‌های مهم پایتخت، برای گردشگران در اولویت قرار دارد.

امکانات عمومی و تفریحی هتل هویزه تهران

مسافرانی که هتل هویزه تهران را برای اقامت رزرو کنند، امکان استفاده از خدماتی نظیر خشک شویی، نظافت روزانه اتاق و لباسشویی را دارند. از بابت خودرو و پیدا کردن جای پارک مناسب هم نگرانی نخواهید داشت. چون هتل هویزه یک پارکینگ بزرگ سرپوشیده با ظرفیت ۴۰ خودرو دارد که به صورت رایگان در اختیار مسافران است.

در بخش‌های داخلی هتل مجموعه‌ای از تالار‌ها و سالن‌های مختلف وجود دارد که معمولاً برای برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش مناسب هستند. اینترنت وای فای رایگان و نامحدود در لابی و اتاق‌های هتل وجود دارد تا مسافران از بابت دسترسی به فضای مجازی مشکل نداشته باشند.

آنچه که در همان لحظه‌های ابتدایی از حضور در هتل به چشم می‌آید، مشاهده و برخورد بر پرسنلی کاربلد و آموزش دیده است. پرسنلی که تمام سعی خود را به خرج می‌دهند تا اقامتی خوش و به یاد ماندنی را برای مسافران هتل هویزه به ارمغان بیاورند.

وجود آرایشگاه، فروشگاه مخصوص خرید سوغاتی، اتاق چمدان، فکس و فتوکپی، کتابخانه و ترانسفر گشت با هزینه از دیگر امکانات عمومی این مجموعه اقامتی است. البته مسافران هم می‌توانند تا برای تفریح و رفع خستگی روزمره خود، از سونا خشک و بخار یا جکوزی هم استفاده کنند.

اتاق‌های متنوع هتل هویزه و امکانات آن‌ها

در داخل ساختمان ۱۵ طبقه هتل هویزه، نزدیک به ۱۵۰ واحد اقامتی وجود دارد. این واحد‌های اقامتی بسیار متنوع بوده و شامل اتاق‌های یک تخته، سوئیت دو نفره، اتاق دو تخته دوبل و توئین، سوئیت رویال دو نفره، دو نفره دوبل جونیور، اتاق سه تخته و سوئیت چهار نفره جونیور هستند. ورود و خروج به داخل این اتاق‌ها با استفاده از سامانه پیشرفته کارت الکترونیکی انجام می‌شود.

از بابت سر و صدای فضای بیرون و نزدیکی آن به خیابان‌های اصلی نگران نباشید؛ چون تمامی پنجره اتاق‌های این هتل دو جداره هستند. در داخل اتاق‌های این هتل امکاناتی همچون چای ساز، تلویزیون، یخچال، رخت آویز، دراور، روم سرویس، تلفن، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی، میز تحریر، صندوق‌امانات و مبلمان وجود دارد.

رستوران هتل هویزه تهران

در قسمتی از ساختمان هتل هویزه، رستورانی به نام لاله با ظرفیت ۱۳۰ نفر وجود دارد که می‌توان انواع غذا‌های ایرانی و بین‌المللی را در آن سرو کرد. پس مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب کنند، از بابت وعده‌های غذایی نگرانی نخواهند داشت. این رستوران دارای بوفه سلف سرویس صبحانه و یک کافی شاپ ۲۴ ساعته با ظرفیت ۵۰ نفر است. البته بخش سرو صبحانه و غذا فقط در ساعات ۷ صبح تا ۲۳ شب دایر هستند. اما هر زمان که بخواهید می‌توان از بخش کافی شاپ این رستوران برای نوشیدنی سرد و گرم، بستنی و یا سرو دسر استفاده کنید.

نزدیکی هتل هویزه به جاذبه‌های گردشگری پایتخت

ویژگی مثبتی که شاید هتل هویزه را از دیگر مهمانسرا‌های تهران متمایز می‌سازد، نزدیکی آن به اماکن دیدنی شهر است. این یک نکته مثبت برای مسافرانی هستند که با هدف گردشگری و بازدید از نقاط دیدنی تهران عازم این شهر شده‌اند. مثلاً فاصله هتل هویزه تا موزه جواهرات ملی، فقط ۳. ۴ کیلومتر است که رفتن به آنجا با ماشین فقط ۴ دقیقه طول می‌کشد. در ادامه تعدادی از اماکن دیدنی و حساس شهر را به همراه فاصله زمانی و مکانی آن‌ها با هتل هویزه را آورده‌ایم:

فاصله تا‌ایستگاه مترو فردوسی: ۱. ۴ کیلومتر (۴ دقیقه با خودرو)

فاصله تا سفارت عراق: ۱. ۷۵ کیلومتر (۴ دقیقه با خودرو)

فاصله تا پارک دانشجو: ۲. ۱ کیلومتر (۶ دقیقه با خودرو)

فاصله تا موزه آبگینه و سفالینه: ۲. ۴۵ کیلومتر (۶ دقیقه با خودرو)

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی: ۱۵. ۴ کیلومتر (۱۹ دقیقه با خودرو)

فاصله تا سفارت جمهوری ایتالیا: ۱. ۶ کیلومتر (۴ دقیقه با خودرو)

فاصله تا برج میلاد: ۱۱. ۳ کیلومتر (۱۵ دقیقه با خودرو)

رزرو اینترنتی اتاق‌های هتل هویزه

برای رزرو اتاق‌های هتل هویزه، نیاز به مراجعه حضوری و ساعت‌های منتظر ماندن در پشت تلفن نیست. با مراجعه به سایت و اپلیکیشن فلای تودی، می‌توانید از قیمت اتاق‌های این هتل و هزینه یک شب اقامت در آن مطلع شوید. پس تمام کار‌های رزرو اتاق و مقایسه امکانات آن‌ها با یکدیگر را می‌توان به صورت اینترنتی انجام داد.

این سایت معتبر به شما کمک می‌کند تا علاوه بر مقایسه امکانات و هزینه استفاده از آن‌ها در هتل‌های پایتخت، اقامتگاهی مناسب را برای خود رزرو کنید. پس حین سفر و گردش چند روزه خود به پایتخت، دیگر نگران پیدا کردن جای خواب و مکانی برای استراحت نیستید. چون فلای تو دی هر آنچه که برای سفر و رزرو اتاق در تهران لازم دارید را به صورت یکجا در اختیار شما قرار داده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید