مدیرفروش تجاری گروه بهمن: سبد متنوع خودروهای تجاری، آماده به روز رسانی ناوگان حمل و نقل

کدخبر: ۶۴۵۸۲۱
گروه بهمن با سبدی متنوع محصولات ناوگان حمل و نقل، از خودروهای تجاری جدید خود در ششمین نمایشگاه صنعت پخش حضور پیدا کرد.
مدیرفروش تجاری گروه بهمن: سبد متنوع خودروهای تجاری، آماده به روز رسانی ناوگان حمل و نقل

به گزارش دنیای اقتصاد، عباس مارکلایی، مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن در حاشیه این نمایشگاه گفت: نگاه به صنعت پخش نشان می دهد که پخش به خودرو آمیخته است. بنابراین بهترین جا برای معرفی محصولات بهمن نمایشگاه پخش است. اکنون بدون اغراق ۸۰ درصد محصولات بهمن در صنعت لجستیک پخش در حال استفاده است. این شرکت از سال ۱۳۹۶ وارد حوزه کاربری سازه شده و استاندارهای کاربری را به دست آورده و مجوز بیش از ۳۰ نوع کاربری را مجوز گرفته است.

وی افزود: گروه بهمن در سال ۱۳۳۱ تاسیس شد و می‌توانیم ادعا کنیم یکی از قدیمی ترین خودرو سازهای کشور هستیم. در این سال ها فراز و نشیب های داشتیم اما همیشه سعی کردیم در بالاترین سطح کیفیت قرار بگیریم. طی سال‌های اخیر توسعه محصولات را داشتیم و بهمن جدید به صنعت خودرو کشور معرفی شد. با این حال در این سالها یک شعار سرلوحه ما بوده و آن این است که مشتری رییس ماست. همین موضوع باعث شده که بتوانیم پرمحصول ترین خودروساز کشور در حوزه تجاری باشیم.

photo_2024-05-10_16-12-36

مارکلایی در ادامه گفت: ما به دنبال حذف دلالی و رساندن خودرو به مصرف کننده نهایی هستیم. اکنون نقش صنعت پخش در درآمد ملی ۸ تا ۹ درصد است که سهم بالایی به شمار می آید. اما این صنعت بزرگ با فرتوت شدن و فرسودگی ناوگان مواجه است. بنابراین برای کاهش آلودگی هوا و تزریق چابکی به آن، ما وظیفه خود می دانیم که نیازهای ناوگان این صنعت را به بهترین شکل ممکن رفع کنیم. به همین منطور توسعه سبد محصول گروه بهمن با کاربری استاندارد، ارائه گارانتی و وارانتی ارجینال به کاربری استاندارد نیاز دارد که در این بخش ما در تلاش برای بهبود کاربری هستیم.

این صنعت به گارانتی و وارانتی و محصول اورجینال و پشتیبان ۲۴ ساعته نیاز دارد. مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن اظهار کرد: ما در مسیر رفع این نیازها قدم برداشتیم و تنوع سبد محصولات را ارائه دادیم. در نتیجه اکنون در رده کامیونت برای صنعت پخش، ما ۳ محصول مهم داریم. کامیون فورس ۳.۸تن و در ۳ ماهه آخر سال جاری، کامیونت های ۶ و ۸ تن تایگروی را نیز خواهیم داشت. این کامیونت ها ۳ سال گارانتی دارند. همچنین سعی کردیم در سبد محصولات، تنوع محصولات از ۳.۸ تن تا ۴۴ تن را داشته باشیم که نیاز خودروی تجاری برطرف شود.

photo_2024-05-10_16-13-00

مارکلایی خاطرنشان کرد: گروه بهمن در ۵ سال اخیر جایگاه اول وزارت صمت را در خدمات فروش داشته است‌. در رضایتمندی هم همواره در ۳ شرکت برتر بوده ایم. ون باری تولید کرده ایم که به نسبت رقبای وانتی، مصرف سوخت کمتری دارد در نتیجه اکنون در بازار ون باری، رقیبی در بازار نداریم. همچنین یک کامیونت ۳.۸ تن به نام F38 نیز اقدام به تولید کردیم که در ۳ ماه آینده به بازار وارد می‌شود. این محصول می تواند نیاز ناوگان حمل و نقل  2 تن را رفع کند.

photo_2024-05-10_16-15-32

photo_2024-05-10_16-15-15

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی