کسب درآمد دلاری با آکادمی فقیهی

کدخبر: ۶۶۲۳۹۳
کسب درآمد دلاری را با آکادمی فقیهی تجربه کنید، برای اطلاع از تکنیک ها و ترفندهای کاربردی درآمد خوب به دلار، در این محتوا با ما همراه باشید.
کسب درآمد دلاری با آکادمی فقیهی

رپرتاژ آگهی: چگونه با آکادمی فقیهی faghihi.academy ) کسب درآمد دلاری داشته باشیم؟ برای پاسخ به این سوال ، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. با افزایش روزافزون قیمت دلار و کم‌شدن ارزش ریال بسیاری از مردم به فکر کسب درآمدهای دلاری افتاده‌اند. شاید برای‌تان این سوال پیش بیاید که مگر با وجود تحریم‌ها هم می‌توانیم از ایران دلار دریافت کنیم؟ باید بگوییم که بله راه‌های زیادی برای این کار به وجود آمده‌اند که می‌توانید با یادگیری آن‌ها درآمد خود را دلاری کنید. در این مقاله به‌بررسی راه‌های آسان برای داشتن درآمد دلاری می‌پردازیم. جالب است بدانید در وب‌سایت آکادمی فقیهی قسمتی فقط برای این موضوع وجود دارد. با مراجعه به این سایت می‌توانید تمامی مراحل کسب درآمدهای خوب دلاری ( فروش در آمازون ) را یاد بگیرید.

درآمد دلاری از طریق فروش در آمازون

روش‌های متفاوتی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا به درآمد دلاری ازطریق فروش محصول در آمازون بپردازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصول خود را از علی بابا خریداری کنید و در مرحله ی بعد به انبار آمازون ارسال کنید! در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم. ما در این مقاله برای هر روش به بازی‌های معروف نیز اشاره‌ای می‌کنیم؛ اما اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری داشته باشید می‌توانید با آموزش‌های آکادمی فقیهی و روش های کسب درآمد دلاری همراه شوید. البته پیشنهاد می‌کنیم به این راه درآمد به چشم یک پول جانبی برای سرمایه‌گذاری و کارهایی از این دست نگاه کنید و نه درآمد اصلی.

بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین و NFT

در این بازی‌ها شما با پیشرفت در بازی می‌توانید توکن‌هایی به‌دست آورید که این توکن‌ها قابلیت تبدیل‌شدن به دلار را دارند. تنها کافی است آن‌ها را بفروشید تا بتوانید دلار دریافت کنید و درآمد داشته باشید. از این نوع بازی‌ها می‌توانیم به Decentralad، Axie infinity و The Sandbox اشاره کنیم. البته قبل از شروع هر بازی از وب‌سایت‌های معتبری را مورد بررسی قرار دهید، از نحوه کارکرد آن اطلاعات کافی جمع‌آوری کنید.

استریمینگ و تولید محتوا

احتمالا شما هم هروقت صحبت از یک گیمر می‌شود ذهن‌تان سمت کسانی می‌رود که کار استریمینگ (پخش آنلاین بازی) یا تولید محتوا می‌کنند. این دو روش از محبوب‌ترین راه‌های کسب درآمد دلاری از بازی محسوب می‌شوند. کافی است هنگام بازی‌کردن آن را ضبط یا به‌صورت آنلاین پخش کنید و مخاطب جذب کنید. هنگامی که مخاطبین شما بیشتر شوند می‌توانید از آن‌ها بخواهید از شما حمایت مالی کنند یا ازطریق اسپانسرینگ (سرمایه‌گذاری دیگران روی پیج شما) درآمد کسب کنید؛ البته، وقتی مخاطبین شما زیاد می‌شود می‌توانید از راه تبلیغ نیز کسب درآمد کنید. برنامه‌های YouTube، Twitch و Facebook Gaming به شما این امکان را می‌دهند. جالب است بدانید وب‌سایت آکادمی فقیهی آموزش‌های کاملی در زمینه کسب درآمد دلاری ارائه می‌دهد. تنها کافی است به faghihi.academy مراجعه کنید تا با روش کارکرد این برنامه‌ها آشنا شوید.

تست بازی‌های جدید

تست بازی‌های جدید

بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی و پلتفرم‌های مربوطه، فقط برای تست بازی و ارائه گزارشی از باگ‌ها و خرابی‌های آن، به شما پول پرداخت می‌کنند. البته باتوجه‌به تجربه‌های افراد مختلف، در آکادمی فقیهی پیشنهاد می‌شود برای استفاده از این روش مهارت تحلیلی و گزارش‌نویسی خود را افزایش دهید؛ این‌گونه می‌توانید گزارش‌های بهتری ارائه کنید. اگر با دنیای بازی‌ها نیز ارتباط زیادی داشته باشید که دیگر عالی است!

کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن

یکی دیگر از آسان‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد دلاری، اپلیکیشن‌ها هستند. البته انواع متفاوتی برنامه برای این کار وجود دارند و شما می‌توانید باتوجه‌به مهارت‌ها و هدف خودتان از بین‌شان انتخاب کنید. آکادمی فقیهی درباره درآمد از اپلیکیشن‌ها نیز در وب‌سایت خود توضیحات کاملی ارائه می‌کند. در ادامه به‌بررسی این روش‌ها می‌پردازیم و توضیحاتی درباره هریک می‌دهیم.

کسب درآمد با انجام وظایف و کارهای کوچک

برخی اپلیکیشن‌ها هستند که برای انجام یک کار کوچک که وقت چندانی هم از شما نمی‌گیرد به شما پول پرداخت می‌کنند. این کارها می‌توانند شامل انجام نظرسنجی‌ها، تماشای ویدیوهای تعیین‌شده، تست اپلیکیشن‌ها یا حتی گوش‌دادن به یک موسیقی خاص باشند. از نمونه اپلیکیشن‌هایی که این قابلیت را دارند می‌توانیم به Swagbucks، Survey Junkie و Inbox Dollars اشاره کنیم. با آموزش‌های آکادمی فقیهی بیشتر با این برنامه‌ها آشنا شوید.

کسب درآمد دلاری با ارائه مهارت‌های خود

برنامه‌هایی وجود دارند که به شما امکان ارائه مهارت‌های خود را به انواع کارفرمایان در سراسر جهان می‌دهند و از این طریق شما می‌توانید درآمد بالایی داشته باشید. نویسندگی و تولید محتوا، طراحی گرافیکی و برنامه‌نویسی ازجمله مهارت‌هایی هستند که می‌توانید در این اپلیکیشن‌ها ارائه کنید. از این نوع اپلیکیشن‌ها می‌توانیم به Upwork، Freelancer و Fiverr اشاره کنیم. اگر هر سؤالی در این زمینه برای‌تان پیش بیاید می‌توانید به وب‌سایت آکادمی فقیهی مراجعه کنید.

فروش آنلاین محصولات

از بهترین راه‌ها برای داشتن درآمد دلاری بالا، فروش محصولات به‌صورت آنلاین است. این محصولات می‌توانند ساخته‌ی خودتان باشند یا حتی سازندگان دیگری داشته باشد. شما فقط باید کار فروش را در این اپلیکیشن‌ها انجام دهید و نیازی نیست که حتما خودتان تولیدکننده این محصولات باشید. از بهترین برنامه‌ها برای فروشندگی می‌توانیم به eBay، Esty و Amazon اشاره کنیم. جالب است بدانید آکادمی فقیهی یک دوره کامل درباره فروش و کسب درآمدها از آمازون ارائه می‌کند؛ در کنار این دوره نیز مینی دوره رایگانی روی وب‌سایت قرار دارد که می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها راه فروش را یاد بگیرید.

آموزش آنلاین

اگر مهارتی دارید که می‌توانید آن را تدریس کنید، این فرصت طلایی را از دست ندهید! با ارائه آموزش به زبان انگلیسی می‌توانید درآمد بالایی کسب کنید. تنها کافی است در اپلیکیشن‌هایی که برای این کار تهیه شدند، به‌صورت آنلاین یا آفلاین (با ضبط ویدیوها)، به تدریس این مهارت بپردازید. ازجمله این برنامه‌ها Udemy، Teachable و Skillshare هستند.

آموزش فروشندگی در آمازون در دنیا

آموزش فروشندگی در آمازون در دنیا

مارکت‌پلیس آمازون که بزرگ‌ترین سایت خرده‌فروشی در دنیاست، بیش‌تر از ۱۰ میلیون فروشنده توی کشور‌های مختلف داره. به همین دلیل کوچ‌ها و مدرس‌های زیادی توی دنیا هستن که این مهارت رو به بقیه آموزش میدن. البته یادگیری فروشندگی توی آمازون این مزیت رو هم داره که شما با بیزینس مدل‌های مدرن و جدید آشنا می‌شید و می‌تونید در کنار آمازون FBA، بیزینس‌های جانبی مثل دراپ‌شیپینگ و… رو هم راه‌اندازی کنید.

به طور متوسط، قیمت کلاس‌ها و دوره‌های خارجی فروشندگی توی آمازون از ۲۰۰۰-۱۰.۰۰۰ دلار هست و هزینه‌های زیادی داره. اما نکته‌ای که باید به اون توجه کرد این هست که آموزش‌های خارجی درباره تحریم ایرانی‌ها و چالش‌های ایرانی‌ها صحبت نمی‌کنن. برای همین اگر به عنوان یه ایرانی قصد دارید فروشنده آمازون بشید، باید به دنبال آموزش و یادگیری از فردی باشید که تونسته از ایران فروشندگی توی آمازون رو تجربه کرده باشه. البته به این نکته هم باید توجه کرد که هزینه کلاس‌های آموزشی آمازون FBA توی ایران نسبت به دوره‌های خارجی کم‌تره. در این آکادمی، آقای فقیهی به بهترین نحو به تدریس راه‌های کسب درآمد دلاری می‌پردازد و توضیحات کاملی درباره آن ارائه می‌دهد؛ به کمک این دوره‌ها می‌توانید درآمدهای بسیار بالای دلاری داشته باشید. نکته جالب درباره آکادمی فقیهی ( faghihi.academy ) این است که بسیاری از آموزش‌هایش در قالب مقاله یا مینی دوره به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۸ شهریور

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید