قیمت هتل در مشهد برای زمستان

کدخبر: ۶۶۵۰۲۹
همه شما به‌خوبی با سوز و سرمای فصل زمستان برای گردشگری آشنایی کافی رادارید. برخی شرایط برای سفر در این فصل برایشان مهیا نیست چراکه دانش‌آموز مدرسه‌ای دارند.
قیمت هتل در مشهد برای زمستان

رپرتاژ آگهی: یا اینکه وجود همراهانی مثل یک فرزند خردسال یا افراد میان‌سال و کهن‌سال این فرصت را برای آن‌ها فراهم نمی‌کند تا در فصل زمستان به سفر بروند. بر همین اساس باید بگویم که قیمت هتل‌ها در این فصل با آفر بسیار خوبی در پیش روی شما قرار داده می‌شود. چراکه تقریباً ۸۰ درصد از مسافرت‌ها به فصل گرم‌تری از سال با تعطیلات بیشتری موکول می‌شود. پس اگر می‌خواهید به یکی از شهرهای توریستی ایران یعنی مشهد سفری داشته باشید.

بهترین انتخاب برای شمایی که زمان و مجال سفر کردن در این فصل از سال رادارید همین امروز است. چراکه قیمت هتل مشهد علی بابا در زمستان با آفرهای ویژه‌ای در پیش روی شما قرار دارد. برای صحت این ادعا کافی است همراه ما باشید چراکه در کنار معرفی این هتل‌ها می‌خواهیم از رنج‌های قیمتی آن‌ها هم با شما بگویم.

 آشنایی با هتل‌های خوش قیمت مشهد

 فصل زمستان امتحانات دانش‌آموزان برای شروع تعطیلات عید نوروز آغاز می‌شود به همین جهت مجال سفر رفتن از بیشتر خانواده‌های که قشر دانش‌آموز و دانش جو دارند گرفته می‌شود. پس تا فرصت است با یک برآورد سرانگشتی چمدان‌های خود را برای مسافرت متمایز خود به سمت مشهد ببندید. در ادامه تعدادی هتل آفر دار  از هتل مشهد علی بابا را به شما معرفی می‌کنیم با ما باشید.

هتل تهران مشهد

 یکی از هتل‌های سه ستاره و خوش قیمت مشهد هتل تهران است. این هتل با سی درصد تخفیف برای سفرهای زمستانه شما در نظر گرفته‌شده است. برای اقامت در این هتل می‌توانید به مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸ سری بزنید. هتل فوق در شش طبقه با ۱۷۸ اتاق آماده پذیرایی از شما عزیزان است. این هتل در سال ۱۳۵۲ افتتاح و در سال ۴۰۰ هم موردبازسازی قرارگرفته است.

هتل تهران مشهد

  • اتاق یک‌تخته همراه با صبحانه با یک‌تخت سینگل ۲۱۳۴ هزار تومان با ۲۷ درصد تخفیف ۱۵۵۰ هزار تومان

  • اتاق دوتخته همراه با صبحانه با یک‌تخت دبل ۲۶۹۰ هزار تومان با ۲۷ درصد تخفیف ۱۹۷۰ هزار تومان

  • اتاق دوتخته فولبرد با صبحانه، ناهار و شام برای دو نفر با یک‌تخت دبل ۳۰۰۰ میلیون با ۳ درصد تخفیف ۲۹۰۰ هزار تومان

هتل الوند مشهد

یکی دیگر از هتل‌های مشهد الوند سه ستاره است که در مشهد، خیابان امام رضا در امام رضا واقع‌شده است. هتل الوند مشهد این بار با ۵ درصد تخفیف برای شما مهیا شده است. هتل فوق در ۸ طبقه با ۵۳ اتاق آماده میزبانی از شما خواهد بود. این هتل در سال ۱۳۹۱ افتتاح و در سال ۱۴۰۱ موردبازسازی قرارگرفته است.

  • اتاق دوتخته دبل برای یک نفر همراه با صبحانه و یک‌تخت دبل ۱۵۰۰ هزار تومان با ۴۸ درصد تخفیف ۷۸۰ هزار تومان

  • اتاق دوتخته دبل برای یک نفر فولبرد با صبحانه، ناهار و شام ۲۵۰۰ هزار تومان با ۴۹ درصد تخفیف ۱۲۷۸ هزار تومان

  • اتاق دوتخته دبل برای یک نفر با یک‌تخت دبل ۱۵۰۰ هزار تومان با ۵۰ درصد تخفیف ۷۵۰ هزار تومان

هتل رز درویشی

 این هتل در ۲۲ طبقه و با ۱۰۷ اتاق و سویئت میزبان شما در شهر مشهد است. هتل فوق در سال ۹۹ افتتاح‌شده است و یکی از هتل‌های نوساز هم‌جوار با حرم محسوب می‌شود. در هتل رز درویشی اقامت به همراه صبحانه و یک وعده غذایی رایگان در نظر گرفته‌شده است. استفاده از استخر در هتل مجلل درویشی هم برای اتاق‌های رویال، کینگ و استاندارد پلاس به‌صورت رایگان است.

  • اتاق دوتخته دبل استاندارد با یک‌تخت دبل با صبحانه و ناهار ۳۲۲۱ هزار تومان با ۵ درصد تخفیف ۳۰۶۰ هزار تومان

  • اتاق دوتخته دبل رضوان استاندارد برای دو نفر با یک‌تخت دبل با صبحانه و ناهار ۳۳۹۱ هزار تومان با ۵ درصد تخفیف ۳۲۲۱ هزار تومان

  • اتاق سه تخته اکونومی با صبحانه و ناهار به همراه یک‌تخت دبل و یک‌تخت سینگل ۳۴۷۶ هزار تومان با ۵ درصد تخفیف ۳۳۰۲ هزار تومان

هتل شهریار مشهد

 هتل شهریار هتل دوستاره‌ای است که در مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، پشت هتل تهران واقع‌شده است. این هتل در سه‌طبقه و با ۳۳ اتاق میزبان شما عزیزان است. هتل شهریار مشهد در سال ۱۳۷۶ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ بازسازی‌شده است. این هتل در حال حاضر تا سقف ۶۶ درصد برای شما تخفیف در نظر گرفته است.

هتل الوند مشهد

  • اتاق دوتخته با صبحانه، ناهار و شام برای دو نفر با یک‌تخت دبل ۱۴۰۰ هزار تومان با تخفیف ۴۳ درصدی ۸۰۰ هزار تومان

  • اتاق سه تخته فولبرد با یک‌تخت دبل و یک‌تخت سینگل همراه با صبحانه، ناهار و شام ۲۱۰۰ هزار تومان با ۴۳ درصد تخفیف ۱۲۰۰ هزار تومان

  • اتاق سه تخته همراه با صبحانه برای سه نفر با یک‌تخت دبل و یک‌تخت سینگل ۱۵۰۰ هزار تومان با تخفیف ۶۰ درصدی ۶۰۰ هزار تومان

کلام آخر در مورد گردشگری در مشهد در فصل زمستان

 همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید در فصل زمستان بهترین‌ها در شهر توریستی مشهد در پیش روی شما قرار دارد. از یک‌سو شهر در آرامش است و به‌غیراز مشهدی‌های عزیز مسافر زیادی را در شهر نخواهید دید. از سمت دیگر از ترافیک شهری برای رفت‌وآمد درون‌شهری خبری نیست. مغازه‌دارها هم برای جذب مشتری تخفیف‌های خوبی را اعمال می‌کنند و در آخر هتل‌ها خوش قیمت‌ترین روزهای خود را پیش از رسیدن فصل بهار دنبال خواهند کرد. پس تا زمان را از دست نداده‌اید چمدان خود را برای یک گشت‌وگذار به سمت مشهد ببندید و بهترین‌ها را تجربه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید