راهنمای خرید بلیط ارزان تهران استانبول ایرلاین خارجی

کدخبر: ۶۶۷۶۱۰
قیمت بلیط تهران استانبول ایرلاین‌های خارجی بسیار گران‌تر از ایرلاین‌های ایرانی است.
راهنمای خرید بلیط ارزان تهران استانبول ایرلاین خارجی

 

رپرتاژ آگهی: با این‌حال بسیاری از افراد به دلیل کیفیت پروازهای خارجی ترجیح می‌دهند که هزینه بیش‌تری برای خرید بلیط این ایرلاین‌ها بپردازند. البته برخی راهکارها برای خرید بلیط ارزان تهران استانبول علی بابا وجود دارد.

شما با توجه به این راهکارها می‌توانید شانستان را برای خرید بلیط‌های ارزان‌قیمت امتحان کنید. ما در ادامه این مطلب بیش‌تر درباره روش‌های خرید بلیط‌های ارزان‌قیمت با شما صحبت خواهیم کرد. اگر به‌زودی قصد سفر به استانبول را دارید؛ با ما همراه شوید. مطالعه این می‌تواند به شما در کاهش هزینه‌های سفرتان کمک زیادی کند.

چگونه بلیط ایرلاین‌های خارجی را با قیمتی ارزان بخریم؟

با افزایش قیمت دلار نرخ بلیط‌های ایرلاین‌های خارجی هم به‌طور چشم‌گیری بالا رفته است. اگر به سایت‌های رزرو اینترنتی بلیط هواپیما مانند سایت علی بابا نگاهی بیندازید متوجه این مسئله خواهید شد. بااین‌حال به دلیل اینکه بلیط ارزان تهران استانبول علی بابا طرفداران زیاد دارد، ما چند راهکار برای خرید بلیط‌های ارزان‌تر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

برای خرید بلیط هواپیما کمی صبور باشید.

برخی از افراد تصور می‌کنند که خرید زودهنگام بلیط هواپیما راهی برای کاهش هزینه‌های سفرشان است؛ درحالی‌که این‌طور نیست. قیمت بلیط هواپیماهای ایرلاین‌های خارجی همواره در حال تغییر است بنابراین شاید در روزهای نزدیک به سفرتان بتوانید بلیط‌های ارزان‌تری را برای سفر پیدا کنید.

خرید بلیط ارزان تهران استانبول ایرلاین خارجی

همچنین همیشه بلیط‌های لحظه آخری قیمت پایین‌تری دارند. اگرچه به‌ندرت می‌توانید بلیط‌های لحظه آخری ایرلاین‌های خارجی را در سایت‌های رزرو اینترنتی بلیط هواپیما ببینید. بااین‌حال ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر امکان تغییر برنامه سفرتان وجود دارد، کمی در خرید بلیط هواپیما صبوری کنید.

در زمان پیک سفرها بلیط هواپیما نخرید.

این راهکار برای افرادی مناسب است که می‌توانند سفرشان را به تعویق بیندازند و برنامه سفرشان را تغییر دهند. اگر شما جزو این دسته از افراد نیستید این راهکار به دردتان نمی‌خورد. در ایام تعطیلات همیشه قیمت بلیط‌های ایرلاین‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند. دلیل این افزایش قیمت هم افزایش تقاضا برای خرید بلیط است. افرادی که تجربه سفر در روزهای پیک سفرهای نوروزی یا تابستانی را دارند؛ به‌خوبی متوجه این اختلاف قیمت هستند.

سفر در روزهایی که افراد کم‌تری به مسافرت می‌روند، شانس شما را برای خرید بلیط ارزان تهران استانبول علی بابا افزایش می‌دهد. شولدر سیزن اصطلاح رایجی برای روزهایی است که میزان سفرها به‌شدت کاهش پیدا می‌کند. شولدر سیزن در کشورهای مختلف با هم متفاوت است. به‌عنوان‌مثال اواسط بهار و اواخر فصل پاییز شولدر سیزن شهر استانبول محسوب می‌شود. در این ماه‌ها قیمت بلیط هواپیما بسیار کم‌تر از روزهای دیگر سال است.

قیمت بلیط ایرلاین‌های مختلف را بررسی کنید.

کیفیت پروازهای اکثر ایرلاین‌های خارجی شبیه به هم است بنابراین نباید وسواس زیادی در انتخاب ایرلاین داشته باشید. به‌عنوان‌مثال پروازهای اکونومی آنادولوجت و پگاسوس تفاوت چندانی با هم ندارند اما قیمت بلیط آن‌ها با هم متفاوت است. ما به شما توصیه می‌کنیم که چند روز قبل از سفرتان بلیط‌های همه ایرلاین‌های خارجی را زیر نظر داشته باشید تا بتوانید بلیط‌های ارزان‌تر را راحت‌تر پیدا کنید.

خرید بلیط ارزان تهران استانبول ایرلاین خارجی

به هزینه‌های جانبی خرید بلیط هواپیما فکر کنید.

گاهی اوقات مسافران بدون برنامه‌ریزی و فقط به دلیل ارزانی بلیط تصمیم می‌گیرند که به سفر بروند. به خاطر داشته باشید که هزینه کنسلی بلیط‌های ایرلاین‌های خارجی مبلغ قابل‌توجهی است بنابراین اگر احتمال کنسلی سفرتان وجود دارد، این نوع بلیط‌ها را انتخاب نکنید. فقط زمانی بلیط‌های ارزان هواپیما را بخرید که برنامه سفرتان قطعی شده است.

هزینه‌های سفر فقط هزینه‌های مربوط به بلیط رفت‌وبرگشت نیستند و باید به فکر هزینه‌های اقامت، خورد خوراک و... هم باشید. در ضمن برخی از بلیط‌های پروازهای خارجی قابل‌استرداد نیستند پس در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

خرید بلیط‌های کلاس اکونومی را اولویت قرار دهید.

بلیط‌های ایرلاین‌های خارجی در دو کلاس بیزینس و اکونومی به فروش می‌رسند. سفر با کلاس پروازی بیزینس بسیار لذت‌بخش‌تر است اما شما باید هزینه بیش‌تری برای خرید بلیط این صندلی‌ها بپردازید. اگر بودجه محدودی برای خرید بلیط ایرلاین‌های خارجی در اختیار دارید؛ بلیط‌های اکونومی را انتخاب کنید.

قیمت بلیط‌های اکونومی کم‌تر از بیزینس کلاس است. همچنین صندلی‌های کلاس اکونومی ایرلاین‌های خارجی با ایرلاین‌های داخلی قابل‌مقایسه نیستند بنابراین شما پروازی راحت به شهر استانبول را تجربه خواهید کرد.

بهترین انتخاب برای خرید بلیط ارزان هواپیما

سایت‌های رزرو اینترنتی بلیط امکان مقایسه قیمت بلیط‌های ایرلاین‌های مختلف را برای مشتریانشان فراهم کرده‌اند. شما برای خرید بلیط ارزان تهران استانبول علی بابا کافی است که وارد سایت علی بابا شوید تا بتوانید بلیط‌های موجود در تاریخ سفرتان را ببینید. در این سایت علاوه بر خرید بلیط هواپیما، امکان رزرو هتل و خرید تورهای استانبول هم وجود دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید