خبر بد برای تجار ایرانی؛

لغو قرارداد همکاری اتاق بازرگانی آلمان با اتاق بازرگانی ایران و آلمان

کدخبر: ۶۱۰۷۰۸
اقتصادنیوز: اتاق بازرگانی آلمان قرارداد خود با «اتاق بازرگانی ایران و آلمان» را لغو کرد. این اتفاق برای تجار ایرانی که در آلمان فعالیت می‌کنند، خبر خوبی به‌شمار نمی‌آید.
لغو قرارداد همکاری اتاق بازرگانی آلمان با اتاق بازرگانی ایران و آلمان

به گزارش اقتصاد نیوز از یک ماه پیش دامین آلمانی سایت اتاق بازرگانی ایران و آلمان از دسترس خارج شده که نشان می‌دهد این تشکل قدیمی دیگر مورد تأیید طرف آلمانی نیست.

داود نظیری‌زاده از اعضای اتاق بازرگانی با تأیید این خبر گفت: اتاق بازرگانی ایران و آلمان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین اتاق‌های مشترک است که متأسفانه  دیگر مورد تأیید طرف آلمانی نیست.

نظیرزاده

وی افزود: نتیجه این‌که حضور آلمانی‌ها در ایران از همیشه کمرنگ‌‌تر می‌شود و تجار ایرانی نیز برای پی‌گیری امور خود در آلمان با مشکل مواجه خواهند شد.

نظیری‌زاده در ادامه تاکید کرد: این اتفاق اثر منفی روی تجارت دو کشور دارد چون تشکلی که از منافع ایران در آلمان دفاع می‌کرد دیگر وجود ندارد.

نظیری‌زاده با اشاره به این‌که همیشه مدیر عامل این اتاق، آلمانی بوده گفت: متأسفانه این تعادل به هم ریخته و طرف آلمانی مثل گذشته تشکل ایرانی را قبول ندارد و زمان زیادی لازم است تا این مشکل حل شود.

به عقیده نظیری‌زاده، باید نسل جدیدی از مدیران روی کار آیند تا بتوانند اتاق بازرگانی آلمان را متقاعد به همکاری کنند.

نظیری‌زاده که نامزد انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان است، یکی از برنامه‌های اصلی خود را همکاری مجدد با اتاق بازرگانی آلمان اعلام کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید