برگزاری رویداد رونمایی از «تکراسا اینسایت»/ انتشار گزارش «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳»

کدخبر: ۶۸۲۱۷۵
اقتصادنیوز: رویداد رونمایی از «تکراسا اینسایت» همزمان با انتشار گزارش تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.
برگزاری رویداد رونمایی از «تکراسا اینسایت»/ انتشار گزارش «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳»

به گزارش اقتصادنیوز،‌ رویداد «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با هدف رونمایی از زیرمجموعه جدید تکراسا، «تکراسا اینسایت»، و انتشار «گزارش تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» روز دوشنبه ۱۴ آبان از ساعت ۱۳ الی ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مجتمع تجاری ایران‌مال برگزار خواهد شد. این رویداد با حمایت مجموعه‌های اسمارتک و کاوه‌نگار و همراهی بیش از ۲۰ همکار داده‌ای گزارش برگزار می‌شود.

با توجه به عدم‌شفافیت و عدم‌دسترسی به داده و بینش در صنایع اقتصاد دیجیتال درکنار نیاز روزافزون ذی‌نفعان صنعت به تصمیم‌گیری داده‌محور، تکراسا اینسایت با مأموریت «دسترسی همگانی به داده و اینسایت در اقتصاد دیجیتال» شکل گرفت. 

تکراسا اینسایت با تکیه بر سابقه و اعتبار برند تکراسا، به‌عنوان یک هویت مستقل و با تمرکز بر تحقیقات بازار شکل گرفته است تا با توانمندسازی ذی‌نفعان صنعت در تصمیم‌گیری مبتنی بر داده به رشد و توسعه کسب‌وکارها و اقتصاد دیجیتال کمک کند. 

در همین راستا، تکراسا اینسایت نخستین گزارش خود با عنوان «تکنولوژی‌های بازاریابی (MarTech) ایران ۱۴۰۳» را منتشر می‌کند. این گزارش با محوریت «وسیع‌تر نگاه کن: هم‌افزایی و هم‌رقابتی» به بررسی جامع وضعیت صنعت تکنولوژی‌های بازاریابی در ایران می‌پردازد.

گزارش «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با مشارکت ذی‌نفعان مختلف صنعت و انجام بیش از ۱۰۰ مصاحبه نیمه‌ساختاریافته تهیه شده است. در این گزارش سعی شد تا از طریق مشارکت بازیگران، سرمایه‌گذاران، متخصصان و کسب‌وکارهای مشتری ابزارهای بازاریابی در فرایند تهیه و تدوین گزارش، داده و بینش‌های معتبر و بدون سوگیری ارائه شود.

«رویداد تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با حضور ۱۰۰ نفر از مصاحبه‌شوندگان گزارش شامل مدیران عامل، سرمایه‌گذاران و متخصصان در کنار بیش از ۱۵۰ مدیر ارشد بازاریابی از صنایع مختلف برگزار خواهد شد. در این رویداد سخنرانی‌ها و پنل‌های تخصصی با حضور مدیران ارشد بازیگران صنعت و مدیران ارشد بازاریابی برگزار خواهد شد.

محورهای اصلی سخنرانی‌ها و پنل‌‌های رویداد حول ترندها و روندهای هوش مصنوعی در ابزارهای بازاریابی، اتوماسیون بازاریابی، پلتفرم داده مشتری (CDP)، پیام‌رسانی چندکاناله (Omnichannel)، چت‌بات‌ها، بازاریابی آنلاین به آفلاین (O2O) و نیازهای مدیران بازاریابی خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید