زمان تسویه مطالبات گندمکاران اعلام شد

کدخبر: ۶۸۱۷۰۷
اقتصادنیوز: وزیر جهادکشاورزی پرداخت بیش از ۹۰ درصد مطالبات باقیمانده کشاورزان را حاصل تعامل دولت و سایر قوای حاکمیت اعلام کرد و گفت: در چند روز آینده همه مطالبات کشاورزان تسویه خواهد شد.
زمان تسویه مطالبات گندمکاران اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، غلامرضا نوری در نشست شورای معاونین هفته اول آبان‌ماه، تنظیم بازار کالاهای اساسی از نظر فراوانی و تامین نیاز عمده‌ی بازار را تعهد وزارت جهادکشاورزی دانست و گفت: در کنار مسایل فنی توسعه‌ی کشاورزی و توجه به تولید، از موضوع تنظیم بازار غافل نخواهیم شد.

وی با دریافت گزارش جوجه‌ریزی مهرماه و تثبیت بازار مرغ تاکید کرد: تداوم این پایداری در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز ضروری است.

نوری تمهیدات تامین میوه شب عید را از دیگر وظایف وزارت جهادکشاورزی در ماه‌های پیش‌رو اعلام کرد و گفت: بر اساس گزارش سازمان متولی، ذخیره‌سازی میوه شب عید از روند مطلوبی برخوردار است و امیدواریم در پایان سال  بازار متعادل میوه شب عید را شاهد باشیم.

وزیر جهادکشاورزی پرداخت بیش از 90 درصد مطالبات باقیمانده کشاورزان را حاصل تعامل دولت و سایر قوای حاکمیت اعلام کرد و گفت: در چند روز آینده همه مطالبات کشاورزان تسویه خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید