رصد بازار خودروهای داخلی؛

کوئیک آر ، 222میلیونی شد + جدول قیمت

کدخبر: ۵۳۱۹۸۲
اقتصادنیوز: محصولات سایپا امروز برخلاف ایران خودرو ثبات قیمت را به رشد ترجیح دادند و در میان سایپایی ها تنها شاهد رشد یک میلیونی قیمت «کوییکR» در بازار بوده ایم.
کوئیک آر ، 222میلیونی شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است محصولات سایپا امروز در حالی ثبات قیمت داشتند که بازار شاهد رکورد رشد قیمت نرخ دلار بود و از سوی دیگر اخبار سیاسی هم بازار را تحت شعاع قرار داده بود؛ با این حال سایپایی ها بدون تغییر راهی بازار شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز تغییر قیمت در بازار نداشت و 358 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم 213 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز شاهد رشد یک میلیونی «کوییکR » بودیم این خودرو در بازار 222 میلیون تومانی شد، اما «کوییک معمولی» بدون تغییر در بازار 212 میلیون تومان دست به دست.

در میان خانوداده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» هم بدون تغییر 200 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 212 میلیون تومان شد.  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید