هشدار هواشناسی در این مناطق تهران؛ احتیاط کنید

کدخبر: ۶۴۸۶۸۱
اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی گفت: در حال حاضر سرعت وزش باد در تهران به بیش از ۸۰ کیلومتر در مهرآباد رسیده بنابراین هم وطنان از قرار گرفتن در زیر داربست و تابلو‌های تبلیغاتی پرهیز کنند.
هشدار هواشناسی در این مناطق تهران؛ احتیاط کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی با بیان هشدار هواشناسی در تهران صادر شده و هم اکنون در برخی از مناطق تهران به ویژه مناطق جنوبی شاهد وزش باد شدید، رگبار، رعدوبرق و بارش تگرگ در برخی از مناطق هستیم گفت: طبق بررسی های صورت گرفته هم‌اکنون سرعت وزش باد در مهرآباد به بیش از ۸۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

وی افزود: آﺑﮕﺮﻓﺘﮕﯽ ﻣﻌﺎﺑﺮ و اﺧﺘﻼل در ﺗﺮدد، جاری شدن روان آب، ﺑﺎﻻ آﻣﺪن ﺳﻄﺢ آب رودﺧﺎﻧﻪ‌ﻫﺎ و ﺳﯿﻼﺑﯽ ﺷﺪن مسیل امکان ، احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ، اختلال در فعالیت حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، امکان ریزش سنگ از ارتفاعات و ریزش بهمن از جمله مخاطرات این ناپایداری جوی وجود دارد.

گودرزی گفت:امکان سقوط اجسام از ارتفاع و خسارت به سازه‌های موقت مانند داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، شکستن درختان و نهال‌ها وجود دارد بنابراین هم وطنان از قرار گرفتن در زیر تابلوهای تبلیغاتی و درختان پرهیز کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید