پاسخ دندان شکن پزشکیان به تهمت زاکانی/ از کسی دفاع کردم که شورای نگهبان تاییدش کرد+ فیلم

کدخبر: ۶۵۵۶۹۶
اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری به تهمت زاکانی واکنش نشان داد.
پاسخ دندان شکن پزشکیان به تهمت زاکانی/ از کسی دفاع کردم که شورای نگهبان تاییدش کرد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود پزشکیان در جمع بندی مناظره پنجم گفت: من از خلافکار دفاع کردم؟ من از کسی دفاع کردم که شش مجتهد شورای نگهبان و شش حقوقدان او را تایید کردند و نماینده شد اما شما در حق او جفا کردید.

او افزود:‌ آمده ام تا با قدرت نرم و سخت و دیپلماس یو میدان مردم را از تنگناها برهانم.

 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم افزود: آمده‌ام تا مردم ایران حسرت دیدار فرزندان و نوه‌هایشان را نخورند. آمده‌ام تا پلی باشم برای برقرار کردن ارتباط میان حکومت و نسل جوان برای پایان دادن به شکافی که بین قدرت سیاسی و نسل جدید شکل گرفته است. آمده‌ام تا توجه به محیط زیست را در کانون اقدامات توسعه‌ای قرار دهم. روند تخریب بنیان‌های محیط زیست و ظرفیت زیست پذیری ایران را کند کنم.

او افزود: من آمده‌ام تا کشور را در مسیر اصلاح زیرساخت‌های تولید و مصرف انرژی و رفع ناترازی قرار دهم.دسترنج روستاییان کشاورزان عشایر و قومیت‌های کشور در معرض سوء استفاده دلالان و رانت خواران است. آمده ام که استقلال و احترام را در فضای آموزشی گسترش دهم.

پزشکیان گفت: بازنشستگان ما عزیزانی هستند که ماه‌هاست در احقاق حقوق خود از این اداره به آن اداره مراجعه می‌کنند. آمده‌ام تا بلکه امکانات زندگی و رفاه حداقلی آنان را فراهم کنم. سرمایه‌گذاران بورس از آنچه در چند سال اخیر بر سرشان آمده است به شدت آزرده‌اند. سهامداران سهام عدالت حق و حقوق خودشان را می‌خواهند.

او ادامه داد: من آمده‌ام تا از شکل‌گیری بازار سرمایه قدرتمند و در خدمت تولید اشتغال حمایت کنم. ایران کشوری پهناور با تنوعات فرهنگیف قومی، زبانی، دینی و مذهبی است. آمده‌ام تا به همه تنوعات احترام بگذارم و مشارکت همه ایرانیان در اداره کشور را توأم با همبستگی اجتماعی و میهن دوستی جلب کنم.

 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم افزود:جهان با سرعت به سوی دسترسی‌های کم هزینه و پرسرعت به اینترنت حرکت می‌کند. آمده‌ام تا موانع دسترسی مردم و صاحبان کسب و کار را به جدیدترین فناوری‌ها از سر راه بردارم. آمده‌ام رئیس جمهور دولتی باشم که به زنان و دختران این سرزمین و خواسته‌هاشان احترام می‌گذارد و زمینه شکوفایی بیشترشان را فراهم می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی